Super. Taman ću moći da vidim u aplikaciji kolika je gužva u kom busu i da bolje isplaniram putovanje. Da mrzi ljude da se validiraju razumem ali ima svrhu dobru po meni.
Samo bez nervoze... Dok sam koristio gradski prevoz redovno do posla i nazad, uvek sam imao jednu crvenu (jos bolje ako je 2000) u dzepu i uredno svako jutro kod vozaca- molim Vas, jednu kartu. Svako jutro, od vozaca, drugo pitanje-"Nisi imao nista krupnije,a?" ili "Jel ti ja licim na menjacnicu??" Posle par dana vise ga nisam ni pitao, vidi me ujutru, klimne samo glavom i to je to.Kontrola i ako udje-samo ih posaljem kod vozaca- nije imao sitno i mogu da se slikaju. Jedan optimista se cak napravio pametan i zamolio me da izadjem na sledecoj stanici i da na trafici kupim kartu... :) E rodjace, taj film ne's gledati.. Sve u svemu, 'crvena' ili ona od 2000 su moje mesecne bus plus karte i udri brigu na veselje Mozda se jedan u 50 vozaca nadje pametan pa Vam rasitni, ali i to je dzabe na mesecnom nivou ako necete da se svadjate sa kontrolom. Hajd' prijatno...
O kom vi svetu pricate? Svedjani? Svajcarci? Svabe? Alooooo ovo je Srbija plata 25ooo din a mesecna 32oo, jebo vas "svet" u tom istom svetu plata je 15oo EVRICA a karta ~6o! O cemu vi pricate? Dodji malo zivi ovde sa nama pa ostavi komentar da vidim kakav ce biti :*
Idi budi lenj na nekom drugom mestu, pametujes a ne znas. U tim drzavama, kad je lepo vreme, vecina ide biciklom na posao a u jesen i zimu uzimaju mesecnu za bus.
Tako je,grad beograd mora da promovise gradski prevoz i potpomogne ga da bi ljudi sto manje koristili automobile.Dok god je karta 70 meni se vise isplati da idem autom,a i mom prijatelju i komsiji pa se onda pitajte zasto je guzva u saobracaju
Mene nekad stamota pun bus niko ne validira a ja da se pravim pametan posle udje kontrola neki uzurbano otkucavaju neki izadju napolje a nas vecina pokaze mesecne
hocu ja da platim kartu uvek sam kupovala,ali kad od 20000 din uzmem tri za vasu kartu i dam jos 15000 na racune meni ne ostane NISTA.Zasto se lepo ne uvede da se markica za zaposlene kupuje po proseku plate...tako nece biti nepravde...nije isto kad imas platu pedeset i dvadeset hiljada...
Pre svega,poslodavci su po Zakonu o radu duzni da placaju naknadu troskova prevoza koji su nevezani sa zaradom i imaju deugaciji poreski tretman.Isto tako, plata od 20.000 je manja od minimalca tako da u ovom slucaju poslodacac ocigledno ne postuje zakon.
Zasto se ne osvrnete na cenu karte I probate da je snizite koliko je moguce,a sto se tice naplate potrebna je bolja organizacija.Iskljucio bih svaki bus u kome nadjem 5 ljudi sto nemaju kartu,ali ponavljam cene karte nisu realne.
Pa svuda je tako, samo se u Srbiji svi prave indijanci i nece da placaju. Pa i u italiji ima sirotinje, ali tamo ako nemas kartu ili placas kaznu ili vozis biciklo.
Vi niste normalni.evo jos jednom cu da napisem kako to funkcionise u Zenevi:
Na svakoj stanici postoji automat na kome se moze platiti francima, evrima, kreditnom karticom ili kartom za 20 odnosno 50 voznji koja se kupuje u trafici i daje odredjeni popust. Takodje postoje i mesecna i godisnja karta. Karta se na automatu moze kupiti za sat vremena, i ceo dan.moze se kupiti karta za starije osobe ili pola karte za psa. U periodu vazenja karte moze se presedati nebrojano puta.kaeta vazi za autobus, trolejbus, tramvaj i brodic preko jezera.dobije se odstampano parce papira na kome pise kada je karta kupljena i do kada vazi.prevoz se moze plaiti i sms porukom. I nema nikakvog prokletog validiranja jurenja trafike na kojoj imaju dopune za bus minus i slicnih maltretiranja.nesposobnjakovici
Zivim u Svedskoj i ovde je takodje takav sistem. Bar u mom gradu, a mislim da je svuda tako. Imam mesecnu kartu za gradski, i kad god ulazim u bus prislonim karticu na aparat koji skenira karte. Ne vidim tu nista lose. Naprotiv to je resenje da se ne bi svercovali.
Lose je sto je tebi plata dovoljno visoka da priustis prevoz. Kod nas u Srbiji je to luksuz. To je problem, a ne aparat. NEMA SE PARA ZA BUS PLUS, ZATO SE SVI SVERCUJU.
Zar nije ova "metoda" vec ranije ukinuta znog toga sto je (poverenik za informacije od janog znacaja) Rodoljub Sabic dokazao da se na ovaj nacin vrsi nezakonito prikupljanje informacija o kretanju gradjana (ni policija to ne sme da radi bez odluke suda) - sto je protivustavno?!
A zašto je do sada moglo da se ne validiram stalno nego samo prvi put!!??Bando,tek ce se za par godina videti koliko su nas pokrali na Bus-plusu!
Koju nam uslugu pružaju,pola buseva nema klimu!? U svetu platiš,al se osećaš kao car!
Dc
Super. Taman ću moći da vidim u aplikaciji kolika je gužva u kom busu i da bolje isplaniram putovanje. Da mrzi ljude da se validiraju razumem ali ima svrhu dobru po meni.
Podelite komentar
jagodinac
Bolje bi bilo da uvedu taksu na prevoz u istom iznosu kao za TV. S tim da taksu za TV da ukinu. Od prevoza makar nekakva korist.
Podelite komentar
blokosh
Samo bez nervoze... Dok sam koristio gradski prevoz redovno do posla i nazad, uvek sam imao jednu crvenu (jos bolje ako je 2000) u dzepu i uredno svako jutro kod vozaca- molim Vas, jednu kartu. Svako jutro, od vozaca, drugo pitanje-"Nisi imao nista krupnije,a?" ili "Jel ti ja licim na menjacnicu??" Posle par dana vise ga nisam ni pitao, vidi me ujutru, klimne samo glavom i to je to.Kontrola i ako udje-samo ih posaljem kod vozaca- nije imao sitno i mogu da se slikaju. Jedan optimista se cak napravio pametan i zamolio me da izadjem na sledecoj stanici i da na trafici kupim kartu... :) E rodjace, taj film ne's gledati.. Sve u svemu, 'crvena' ili ona od 2000 su moje mesecne bus plus karte i udri brigu na veselje Mozda se jedan u 50 vozaca nadje pametan pa Vam rasitni, ali i to je dzabe na mesecnom nivou ako necete da se svadjate sa kontrolom. Hajd' prijatno...
Podelite komentar
Obra
Vrhunski softver ima smisla samo ako ne maltretira ljude. Ako je sam sebi svrha ne vredi ni pare. Svi beogradjani zive za dan bez bus plusa.
Podelite komentar
Neza
Pa od cega da zivim ako kupim mesecnu kartu???????AloooooSrbijooooo
Podelite komentar
bla
e sad tek necu da placam bus plus....
Podelite komentar
Amstrong
O kom vi svetu pricate? Svedjani? Svajcarci? Svabe? Alooooo ovo je Srbija plata 25ooo din a mesecna 32oo, jebo vas "svet" u tom istom svetu plata je 15oo EVRICA a karta ~6o! O cemu vi pricate? Dodji malo zivi ovde sa nama pa ostavi komentar da vidim kakav ce biti :*
Podelite komentar
Panco
@Amstrong
Tako je.
Podelite komentar
srbin
@Amstrong
Idi budi lenj na nekom drugom mestu, pametujes a ne znas. U tim drzavama, kad je lepo vreme, vecina ide biciklom na posao a u jesen i zimu uzimaju mesecnu za bus.
Podelite komentar
Milan
Dosta vise sa njihovim glupostima i bezobrazlukom
Podelite komentar
gru
Realna cena karte: 20din. Zdravo dovidjenja....
Podelite komentar
Hm
@gru
U swiss litar goriva 1.84chf a karta za sat vremena 3.5 chf
Podelite komentar
Slavko
Da li postoji ustavno pravo o privatnosti kretanja kroz Beograd?
Podelite komentar
lulu
Kakvi lopovi!!!!!!!
Podelite komentar
nikola
karta 30 din,mesecna za studente 700 din i za zaposlene 1500 din,ali svi da placaju!!!
Podelite komentar
Zile
@nikola
Tako je,grad beograd mora da promovise gradski prevoz i potpomogne ga da bi ljudi sto manje koristili automobile.Dok god je karta 70 meni se vise isplati da idem autom,a i mom prijatelju i komsiji pa se onda pitajte zasto je guzva u saobracaju
Podelite komentar
Konjina
Malo nam je besparice, nervoze i depresije... Ovo je po sistemu guraj može još da stane....
Podelite komentar
Gok
Mene nekad stamota pun bus niko ne validira a ja da se pravim pametan posle udje kontrola neki uzurbano otkucavaju neki izadju napolje a nas vecina pokaze mesecne
Podelite komentar
indijanac
Kad bih sedeo u busu dok me klima hladi, platio bih 70 din, ovako ipak ne.
Podelite komentar
Alex
hocu ja da platim kartu uvek sam kupovala,ali kad od 20000 din uzmem tri za vasu kartu i dam jos 15000 na racune meni ne ostane NISTA.Zasto se lepo ne uvede da se markica za zaposlene kupuje po proseku plate...tako nece biti nepravde...nije isto kad imas platu pedeset i dvadeset hiljada...
Podelite komentar
Marko
@Alex
Pre svega,poslodavci su po Zakonu o radu duzni da placaju naknadu troskova prevoza koji su nevezani sa zaradom i imaju deugaciji poreski tretman.Isto tako, plata od 20.000 je manja od minimalca tako da u ovom slucaju poslodacac ocigledno ne postuje zakon.
Podelite komentar
M!N
Zato sto ce da kontrolisu koliko puta ces smeti za tu mesecnu da se vozis..Nece biti kao ranije koliko hoces..Lopovska posla..
Podelite komentar
Bojan
Zasto se ne osvrnete na cenu karte I probate da je snizite koliko je moguce,a sto se tice naplate potrebna je bolja organizacija.Iskljucio bih svaki bus u kome nadjem 5 ljudi sto nemaju kartu,ali ponavljam cene karte nisu realne.
Podelite komentar
Svensson
Pa svuda je tako, samo se u Srbiji svi prave indijanci i nece da placaju. Pa i u italiji ima sirotinje, ali tamo ako nemas kartu ili placas kaznu ili vozis biciklo.
Podelite komentar
Hm
Vi niste normalni.evo jos jednom cu da napisem kako to funkcionise u Zenevi: Na svakoj stanici postoji automat na kome se moze platiti francima, evrima, kreditnom karticom ili kartom za 20 odnosno 50 voznji koja se kupuje u trafici i daje odredjeni popust. Takodje postoje i mesecna i godisnja karta. Karta se na automatu moze kupiti za sat vremena, i ceo dan.moze se kupiti karta za starije osobe ili pola karte za psa. U periodu vazenja karte moze se presedati nebrojano puta.kaeta vazi za autobus, trolejbus, tramvaj i brodic preko jezera.dobije se odstampano parce papira na kome pise kada je karta kupljena i do kada vazi.prevoz se moze plaiti i sms porukom. I nema nikakvog prokletog validiranja jurenja trafike na kojoj imaju dopune za bus minus i slicnih maltretiranja.nesposobnjakovici
Podelite komentar
€£¥
@Hm
Saka cast ..... A ne ovi nasi sa " najmodernijom tehnologijom " ...
Podelite komentar
srbin
Zivim u Svedskoj i ovde je takodje takav sistem. Bar u mom gradu, a mislim da je svuda tako. Imam mesecnu kartu za gradski, i kad god ulazim u bus prislonim karticu na aparat koji skenira karte. Ne vidim tu nista lose. Naprotiv to je resenje da se ne bi svercovali.
Podelite komentar
Tina
@srbin
Vrati se tamo
Podelite komentar
Jelena
@srbin
Lose je sto je tebi plata dovoljno visoka da priustis prevoz. Kod nas u Srbiji je to luksuz. To je problem, a ne aparat. NEMA SE PARA ZA BUS PLUS, ZATO SE SVI SVERCUJU.
Podelite komentar
Dr Banana
Ovi svaki dan nešto novo smisle
Podelite komentar
Stara škola
Nisam kucao mesečnu kartu do sad, e necu ni od sad pa makar Vučić dodje da me "opomene". Koja besmislica...
Podelite komentar
Dakako
Cena karte 73 dinara! Da li treba jos nesto dodati?
Podelite komentar
M!N
@Dakako
plus 40 din kartoncic ako nemas mesecnu i onu na dopunu..
Podelite komentar
Uzas i strava...
@Dakako
Kilo i po hleba sine moj, kilo i po !!!
Podelite komentar
Теодора
Докле више тај бус плус? Досадили Богу и народу
Podelite komentar
Komsija
@Теодора
A rekose onomad da ce ga ukinuti.. kao i za rts pretplatu..ah da- pred izborna kampanja
Podelite komentar
Pera
Pazi majku mu, sada pored svih mojih ličnih podataka hoćete da znate i kad sam ušao u prevoz i gde se krećem. E pa neće moći !
Podelite komentar
cope
@Pera
pa da se prisetimo... pa pa paranoja, pa pa paranoja...
Podelite komentar
bre
Smanjite cene i svi cemo placati,kako vam nije jasno!
Podelite komentar
Vladimir
A sta ce se dogoditi kada ljudi koji imaju mesecne karte tuze GSP i grad Beograd zbog neovlascenog kaznjavanja?
Podelite komentar
Natasa
Zar nije ova "metoda" vec ranije ukinuta znog toga sto je (poverenik za informacije od janog znacaja) Rodoljub Sabic dokazao da se na ovaj nacin vrsi nezakonito prikupljanje informacija o kretanju gradjana (ni policija to ne sme da radi bez odluke suda) - sto je protivustavno?!
Podelite komentar
W
A zašto je do sada moglo da se ne validiram stalno nego samo prvi put!!??Bando,tek ce se za par godina videti koliko su nas pokrali na Bus-plusu! Koju nam uslugu pružaju,pola buseva nema klimu!? U svetu platiš,al se osećaš kao car!
Podelite komentar
Посматрач
@W
W.. Буши ,бушииии бушииии мислим карту.
Podelite komentar
Funkcioniše
u zapadnim zemljama. Zašto ne bi i kod nas?
Podelite komentar
pametnjakovic
@Funkcioniše
u zpadnim zemljama ljude prevoze novim klimatizovanim autobusima, a kod nas traktorima koji su ostali iz doba Tita
Podelite komentar