Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
studenat
Nemam nista protiv besplatnog prevoza penzionerima, ali bih ogranicio to njihovo besplatno vozikanje. Konkretno, u spicevima, npr 6.30-9.00 i 14.30-17.00 bi ipak morali da plate kartu. Poenta je da se izbegne guzva a ako bi placali kartu u ovim intervalima, sigurno je da bi se mnogo manje vozili u tom periodu i olaksali zivot onima koji placaju i moraju da se voze da bi preziveli.
M.J
Ja ovde ne vidim malte ne nikakve promene, osim sto ce morasti i ljudi sa personalizovanim karticama non stop da overavaju. Sve ostaje isto.
Uf i joj
Najgora stvar u beogradu je gradski prevoz. Smrdljivi dizel autobusi od kojih ne moze da se dise i koji realno samo jos vise zagusuju saobracaj. Autobuse u smece. Resiti metro vec jednom. Cena goriva ionako ce samo da raste i karta za autobus ce biti sve skuplja = nezadovoljni gradjani cenom = ne placanje karte