Naplata karata na istorijskom minimumu, stiže još 200 kontrolora

 
  • 23

Siniša Mali najavljuje da će se uskoro započeti s uvođenjem komunalnog reda u taksi saobraćaj, sanacijom objekata u Obrenovcu i zaposlenjem dodatnih kontrolora u GSP

Gradonačelnik Beograda Siniša Mali izjavio je da je naplata karata u javnom gradskom prevozu na istorijskom minimumu i da će od 1. septembra biti angažovano dodatnih 200 kontrolora iz GSP-a.

Mali je u Jutarnjem programu TV Pink rekao da je manjak kontrolora, zbog čega će, uz 280 kontrolora, prema ugovoru sa "Apeksom", biti angažovano dodatnih 200 kontrolora iz GSP-a, jer je neophodno da građani Beograda plaćaju gradski prevoz.

Govoreći o situaciji u Obrenovcu posle majskih poplava, Mali je precizirao da je juče izdat rekordan broj od 257 rešenja za građane i da očekuje do kraja meseca izdavanje oko 5.000 rešenja.

Sva četiri vrtića koja su u završnoj fazi sanacije, ubrzo će biti spremna za korišćenje, a u narednih dan-dva dana počeće sanacija svih oštećenih osnovnih i srednjih škola, što će biti završeno u narednih tridesetak dana, najavio je Mali.

Gradonačelnik Beograda je rekao da su svi nasleđeni dugovi prethodne vlasti prema trudnicama isplaćeni i da je cilj da se uvede komunalni red u taksi saobraćaj i reši problem "divljih taksista".

Mali, koji je i komandant Štaba za vanredne situacije grada Beograda, potvrdio je da će u narednih desetak dana početi sanacija klizišta na Zvezdari i u Rakovici.

On je podseto da je već nakon poplava oformljeno devet timova, koji su analizirali 250 potencijalnih i aktivnih klizišta u Beogradu i da je identifikovano 127 koja su ključna i prioritetna u narednom periodu i da je juče počela sanacija prvog klizišta u Mirijevu.

(Telegraf.rs)

Video: Vuk Vidor za Telegraf.rs o uzbudljivoj izložbi koja nas očekuje u Comtrade-u

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • stefa

    15. avgust 2014 | 12:54

    neophodno je da narod prvo ima autobuse kojima ce se voziti a onda ce placati karte. kako vas bre nije vise sramota? busevi se raspadaju, rukohvati zardjali, unutrasnjost je toliko strokava da je to sramota i stoka da se prevozi. o kojem bre ti prevozu pricas? u kojem gradu ti zivis? putuj ti busem a ne sluzbenim kolima koja ti JA placam pa onda mi pricaj o karti, kontrolama

  • Jelena

    15. avgust 2014 | 15:12

    Imam 53 godine i radim u sportskom drustvu. Platu nisam primila od maja meseca (i tad sam primila martovsku platu) samim tim ni prevoz nisam dobila! Plata mi je smanjena na minimalac od 21 000. I od cega ja da dam 3000 i vise na markicu. Jel gospodim Mali misli da je meni prijatno da pola sata ranije krecem na posao i stojim kod vrata i kad vidim kontrolore da ilazim napolje. Jel ne bih platila da imam sa cim da platim? Sramota, dok se oni voze sluzbenim automobilima koje placamo mi gradjani od poreza on ce da mi objasnjava da moram da platim cenu karte i da karta nije skupa! 3000 dinara je njemu malo, ali je na mojih 21 000 jako puno!

  • LORA

    15. avgust 2014 | 15:45

    Kada bi jedna voznja kostala 20 dinara, a mesecne karte bile upola jeftinije 95% ljudi bi redovno placali.... S obzirom na plate ovo je i vise nego realno....

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA