VESIĆ: Nećete se više voziti besplatno, Grad preuzima Bus plus!

  • 31

Gradski menadžer Goran Vesić najavio je danas da će grad u skorije vreme preuzeti "Bus plus", bez bilo kakve naknade, ali je istakao da je nemoguće da građani očekuju da se besplatno voze.

Vesić je, kako je saopšteno iz Gradske uprave, najavio niz promena u funkcionisanju gradskog prevoza, navodeći da je formirana radna grupa koja treba da utvrdi novu tarifnu politiku jer, dodao je, postojeća ima niz nelogičnosti.

On je dodao da se prvi put radi brojanje putnika u autobusima, kako bi se tačno utvrdilo koliko putnika se vozi na odredenim linijama i koliko je na njima autobusa potrebno.

- Kako smo i obećali, svako vozilo javnog prevoza biće obezbeđeno kamerom, kako bi se smanjilo nasilje prema vozačima i putnicima - dodao je Vesić.

On je rekao i da će biti nabavljeni novi aparati koji će na pravi način regulisati nivo buke u Beogradu, jer postoje ozbiljne pritužbe građana.

- Javna nabavka za zoniranje buke u gradu urađena je prvi put - rekao je Vesić i dodao da će grad Beograd u toku godine ostvariti dva ili tri javno-privatna partnerstva, a cilj je da se prvi projekat te vrste uradi za deponiju Vinča, jer je to najneuređenija tačka ovog dela Evrope.

Prema njegovim rečima, dogovoreno je da pripremu za tako veliki projekat uradi Evropska banka za obnovu i razvoj, a da grad u međuvremenu uredi imovinsko-pravne odnose i planove detaljne regulacije, kako bi bili spremni da početkom sledeće godine bude raspisan međunarodni tender za upravljanje deponijom.

Kako je dodao, do sada se javilo 13 zainteresovanih kompanija sa kojima su obavljeni razgovori.

Vrednost projekta je, kako je dodao, između 200 i 300 miliona evra, a to će rešiti veliki ekološki problem i omogućiti Gradu da ima dodatne prihode, a biće moguća i proizvodnja struje, kao i nekoliko stotina radnih mesta.

(Telegraf.rs/ Tanjug)

Video: Da li je manje štetno ako pijemo piće "bez šećera" i zašto je plastika za jednokratnu upotrebu

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • zzzz

    7. jul 2014 | 19:09

    Objasnite ovom gospodinu da novac koji oni uzimaju od gradjana je lopovluk. Kao prvo ako ne zivim u Beogradu,a boravim tamo nisam u mogucnosti da kupim kartu za jednu voznju nego moram da kupim karticu plus kartu. Kao drugo cena je previsoka za uslugu koju gradski prevoz nudi, autobusi kasne po sat vremena, nisi u mogucnosti da udjes u njih jer su prepuni, izuzetno su prljavi bez klime, a veliki broj vozaca (verovatno nezadovoljan platom i uslovima rada)vozi vrlo nesmotreno. Sve to im nije dosta nego sad hoce i da ogranice broj voznji na mesecnoj karti....pitam se gde to ima? U italiji gde je prosecna plata 900 evra mesecna karta za prevoz u Rimu kosta 35e, a godisnja 250. Za ovaj novac se mozete voziti koliko hocete, metroom, autobusom i zeleznicom unutar grada. Postoji i vremenska karta koja kosta 1.5e i mozete se voziti 90 min i menjati prevozna sredstva koliko hocete. Zakljucak dok ne proradi kuka i motika politicari svih partija na vlasti ili van nje ce nam guliti kozu sa ledja.

  • Konstantina

    7. jul 2014 | 18:40

    A autobusi i tramcaji razdrndani i smrde....zasto da placam?

  • coja

    7. jul 2014 | 18:22

    Svercujem se i svercovacu se dok sam ziv.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA