Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Milan
Nešto često te kočnice propadaju
Vojin
Voze ko ludaci
Uvau
Trola ide na struju.. Inace bio je projekat 1995 godine da se svi autobusi prebace na metan koji najmanje zagadjuje i 3x jeftiniji od dizela ali tako nije moglo da se krade gorivo itd. Da je to uradjeno Bg bi bio daleko zdravije mesto za zivot i sa duplo jeftinijim gradskim prevozom... Masinski fakultet je odradio ceo projekat ali kao sto rekoh nekima iz gsp-a smetaju promene..