Sudarila se tri autobusa kod Palate pravde, povređena 21 osoba! (FOTO)

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Bg
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Milan

    29. maj 2014 | 22:32

    Nešto često te kočnice propadaju

  • Vojin

    29. maj 2014 | 18:13

    Voze ko ludaci

  • Uvau

    29. maj 2014 | 17:01

    Trola ide na struju.. Inace bio je projekat 1995 godine da se svi autobusi prebace na metan koji najmanje zagadjuje i 3x jeftiniji od dizela ali tako nije moglo da se krade gorivo itd. Da je to uradjeno Bg bi bio daleko zdravije mesto za zivot i sa duplo jeftinijim gradskim prevozom... Masinski fakultet je odradio ceo projekat ali kao sto rekoh nekima iz gsp-a smetaju promene..

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA