Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
sasa
Voz preko pruznog prelaza u Zelezniku ide tako brzo,kao da ga gura pet kineza.Toliko o brzini i jurnjavi voza u Zelezniku.
marko
Procitao sam par komentara i ne znam da li ste videli ynak stop koji stoji ispred svake rampe na taj znak stop se obavezno staje takodje nenam da li znate da se rampa vise ne spusta rukno kao 41 vec automacki ako to neznate onda se malo raspitajte kako to radi takodje hteo bih da upoorim sve da se na znak stop obavezno staje bar je tako bilo kad sam ja polagao.
Masinovodja
Drug Tanaskovic,ocito zeleci da skrene paznju na sebe i da u ocima citalaca ispadne heroj , pise neistinu,zbog kojih mu se svi koji poznaju zeleznicku terminologiju smeju.Ako je putni prelaz,koji je obezbedjen polubranicima kao ovaj na slici u kvaru,masinovodja voza koji nailazi na isti,dobija obavestenje o kvaru od nadleznih sluzbi koji prate hod vozova ( otpravnika vozova,tk dispecera )i postupa po sledecem: Voz se zaustavi ispred putnog prelaza ( a ne da bi isao svojoj kuci ) , obezbedi putni prelaz i tek kada se uveri da nema opasnosti za ucesnike u drumskom saobracaju,moze nastaviti voznju preko istog sa 10 km/h . To je uradio i masinovodja ovoga voza,ali mi smo takav narod,koji voli da ok komarca pravi magarca