Ko je dao ovu Inicijativu, ne samo što ga treba phvaliti, već i primerno nagraditi. Zastarele, pa često neispravne Autobuse, ne bi smeli voziti Beograstkim Ulicama.
Druze moj, vidi se da nisi upucen. Po zakonu, privatnici su duzni da na svakih 5-7 godina menjaju autobuse, i isti ne smeju da budu stariji. Prosek starosti BG privatnika je 3,5 godine, dok GSP dolaskom Solarisa ima prosek od 12 godina starosti. Izgled autobusa neka ne vara. FAP i LiaZ imaju dizajn iz 80'ih ali su potpuno novi..
Jao sve mi vas je nešto žao. Samo kukaju ti prevoznivi,a lično znam par njih koji voza automobile skuplje od samih autobusa. Pa ako se ne isplati prestanite da radite,kukate već 20 godina,a i dalje radite i dobro živite
Grad placa gradski prevoz, pa zasto se onda placaju karte u prevozu i taj cuveni Bus+ . I treba da se uvede novi nacin podele poreza, jos manje para za Beograd i beodradjane, a vise para za ostatak gradjana i druge gradove u Srbiji.
Sulja
Oni neka kupe trole pa neka imaju privatne trole. To je mnogo sigurniji posao.
Podelite komentar
Sreten Ranđelović
Ko je dao ovu Inicijativu, ne samo što ga treba phvaliti, već i primerno nagraditi. Zastarele, pa često neispravne Autobuse, ne bi smeli voziti Beograstkim Ulicama.
Podelite komentar
Zoki
@Sreten Ranđelović
Druze moj, vidi se da nisi upucen. Po zakonu, privatnici su duzni da na svakih 5-7 godina menjaju autobuse, i isti ne smeju da budu stariji. Prosek starosti BG privatnika je 3,5 godine, dok GSP dolaskom Solarisa ima prosek od 12 godina starosti. Izgled autobusa neka ne vara. FAP i LiaZ imaju dizajn iz 80'ih ali su potpuno novi..
Podelite komentar
Ne bitno
Sada ce vece guzveee :(
Podelite komentar
+ - ,0
Kad bi samo znali kako je sad meni.......a dok su zgrtali pare ti isti privatnici bilo im super??
Podelite komentar
Superior
Ocekivano od nesposobne vlasti. Gradjani Beograda tek ce osetiti "blagodeti" izborom nesposobnjakovica.
Podelite komentar
Miloš
Jao sve mi vas je nešto žao. Samo kukaju ti prevoznivi,a lično znam par njih koji voza automobile skuplje od samih autobusa. Pa ako se ne isplati prestanite da radite,kukate već 20 godina,a i dalje radite i dobro živite
Podelite komentar
Cobi ns
@Miloš
Nije poenta u njima,sitna dušo,nego kako će se Beograđani prevoziti bez 400-500 autobusa i zašto se sve ukida polako??!!
Podelite komentar
JR
Grad placa gradski prevoz, pa zasto se onda placaju karte u prevozu i taj cuveni Bus+ . I treba da se uvede novi nacin podele poreza, jos manje para za Beograd i beodradjane, a vise para za ostatak gradjana i druge gradove u Srbiji.
Podelite komentar
Petar
@JR
Beograd se sam zaduzuje i sam sebe izdrzava, neka i ostali tako rade.
Podelite komentar
Alo genije...
@JR
Grad placa prevoz zato sto mi ne placamo prevoz i nema odakle da se finansira pa se onda grad dodatno zaduzuje!!!
Podelite komentar
LORD
Dobar ovaj Vucic-eto,krenulo na bolje...sramota!
Podelite komentar