Mali: Grad višše ne može da izdvaja petinu budžžeta za prevoz

Komentari

  • Name

    20. maj 2014 | 18:30

    Ljigav mali

  • Aaaa

    20. maj 2014 | 17:02

    Onda napravite zakonsku obavezu da sve firme uplaćuju prevoz direktno u gsp tj. Bus plus a ne da daju zaposlenima koji ne koriste taj novac za markicu, takodje roditeljima zaposlenim nek se uplaćuje za decu i rešen problem ne plaćanja prevoza. A za penzionere i nezaposlene neka bude besplatan

  • mare

    20. maj 2014 | 16:07

    Nek malo preispitaju marketinske agencije koje koriste gsp. To su ogromne pare i da se smanji cena a poveca naplata neka se uvede transparetnost u radu. Tu ima para jer da nema ne bi se toliko privatnika grabilo da budu partneri gsp. Nek naprave plan i kazu kolika bi mogla da bude cena karte ako naplata bude preko 80% a kolika ako bude preko 90%.

  • Pantomime

    20. maj 2014 | 15:49

    Dosao bus-plus i napravio minus. Bukvalno das sve pare od prevoza nek fizickom licu, tako ja to vidim.

  • Sasomange

    20. maj 2014 | 15:17

    Ovaj dsmra jos nije podneo ostavku

  • Micko

    20. maj 2014 | 14:52

    Ja već počeo da idem bajsem na posao...zdravo za duh i telo...a što se buseva tiče pa kad bi odpustili pola one bagre i onih preko veze zaposlenih iz GSP smanjili bi troskove...a ne majstor,zamenik majstora,zamenik zamenika majstora...

  • Anna

    20. maj 2014 | 14:23

    Jos nije prosao ni drugi talas poplave koji moze direktno da ugrozi Bg, a oni o ceni saobracaja!

  • Sale011

    20. maj 2014 | 13:10

    Xaxa, znaci nesto bolje od busplusa

  • Dan

    20. maj 2014 | 13:06

    Evo i nesto pametno da cujem..

  • Miš&Grip

    20. maj 2014 | 13:00

    I šta onda?! Plaćaćemo jednu kartu 300 dinara?!?! Pa i ovako ne možemo da plaćamo!

    • 20. maj 2014 | 14:24

      Kristina

      @Miš&Grip

      Tek sad nece niko da plati. Vratite nam Djilasa!!!!!!!!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA