Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Name
Ljigav mali
Aaaa
Onda napravite zakonsku obavezu da sve firme uplaćuju prevoz direktno u gsp tj. Bus plus a ne da daju zaposlenima koji ne koriste taj novac za markicu, takodje roditeljima zaposlenim nek se uplaćuje za decu i rešen problem ne plaćanja prevoza. A za penzionere i nezaposlene neka bude besplatan
mare
Nek malo preispitaju marketinske agencije koje koriste gsp. To su ogromne pare i da se smanji cena a poveca naplata neka se uvede transparetnost u radu. Tu ima para jer da nema ne bi se toliko privatnika grabilo da budu partneri gsp. Nek naprave plan i kazu kolika bi mogla da bude cena karte ako naplata bude preko 80% a kolika ako bude preko 90%.