SVETSKI A NAŠ: Ovo je Beograđanin koji je šef u evropskoj centrali Gugla!
Lazar Džamić, preselio se u London naoružan teorijskim znanjem iz oblasti digitalnog marketinga, a zatim više godina to znanje primenjivao u praksi, sa važnim klijentima i u različitim agencijama, početkom godine dobio je poziv koji se ne odbija - da pređe u Gugl.
On će sredinom maja početi da radi kao šef za planiranje brenda u evropskoj centrali ove kompanije.
- Njima treba neko ko govori jezik marketinga. Gugl ima više od 100 proizvoda, tačnije platformi, u svom sistemu, i svaka od njih može da se koristi za različite stvari. On hoće da omogući i agencijama i klijentima da bolje urade to što žele kroz njegov eko-sistem, ne samo kroz pretraživanje. Jutjub je u suštini platforma za brendiranje, samo što klijenti još ne razmišljaju na taj način i treba im neko ko će da im pomogne – rekao je Džamić za "Politiku" prilikom nedavne posete Beogradu.
Dok je radio kao šef planiranja u velikoj agenciji Kitket nor didžitas klijenti su mu bili Gep, Glenfidik, Vejtrouz, a ima i višegodišnje iskustvo u promovisanju turizma u Velsu.
- Vejtrouz je imao oglase bazirane na informaciji. Recimo, prikazivali su farmera od kog nabavljaju pečurke. U digitalnoj eri to nije dovoljno, jer priča može da se nadogradi receptima za te pečurke i takmičenjem na Fejsbuku ko će da napravi najbolje jelo. Zatim, na Jutjubu, gde mnogo ljudi svakodnevno traži recepte, spakovali smo sav video-sadržaj u jedan brendirani kanal, ali na način relevantan potrošačima: jednu listu za one koji kuvaju samo vikendom, drugu za samce i slično - objasnio je Džamić.
Jedan od aktuelnih trendova u svetu oglašavanja su jača kreativna rešenja sa emotivnom porukom, dok je drugi automatska kupovina oglasa. Algoritmom oglašivač „gađa” ciljnu grupu više puta tako što prati njeno ponašanje na internetu i ispituje na koju kreativnu poruku će da reaguje.
Džamić smatra da digitalni prostor treba tretirati kao mnogo više od kanala oglašavanja, jer postoji ogroman potencijal za transformaciju poslovanja.
- Postoji ogromna šansa za brendove da deo svojih usluga prenesu onlajn kako bi oslobodili svoje resurse, na primer da ljudi više ne moraju da zivkaju i čekaju u redovima da bi nešto završili. Ne mislim samo na brendove nego i na državu. Mnogo toga može da se obavi onlajn. Tehnologija je tu da nam život učini lakšim, a poslovanje jednostavnijim i efikasnijim - poručuje Džamić.
(Telegraf.rs)
Video: Gužve na hrvatsko-srpskoj granici: Kilometarske kolone
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Beogradjanin
Tako sam i ja napustio Srbiju,nisam bio dobar i kvalifikovan a onda dodjes u jednu daleku Kanadu i pocnes posle 2 godine da radis na Univerzitetu u Manitobi (Winnipegu) i danas se pitam da li u Srbiji zaista na fakultetima predaju eksperti kojih sam bio nedostojan ili neki kvazi strucnjaci koji tu dolaze preko veze.
Podelite komentar
Gmo Srbin
Naravno nista bez nas!!
Podelite komentar
steva
pa da u Srbiji partiski se zaposlavljaju pametni odu ka zapad
Podelite komentar