“McCann Beograd” dobio nagradu za kampanju godine (FOTO)
Agencija “McCann Beograd” nagrađena je za najbolju kampanju godine na Smotri kreativnog stvaralaštva ,,Snaga kreativnosti", koja se šesti put održala u organizaciji specijalizovanog časopisa ,,Taboo". Najboljom je proglašena kampanja ,,Može" Raiffeisen banke, a agencija je nagrađena sa još četiri nagrade za kampanje ,,Kada voziš, parkiraj telefon", ,,Schweppes - Samo za odrasle", ,,Lav pivo - mini" i ,,Može".
-Ponosni smo što smo nagrađeni u četiri različite kategorije, uključujući i najbitniju, nagradu za kampanju godine, koja se prvi put dodeljuje ove godine. Posebno smo zadovoljni što su nagrađene kampanje rezultat partnerskog rada sa našim dugogodišnjim klijentima.
Osim potvrde kreativnosti kroz pozitivne reakcije potrošača, kao i struke, zadovoljni su i rezultatima koje su pojedinačne kampanje generisale za njihove brendove, odnosno klijentovo poslovanje. Kažu da je tako uspeh kompletan.
Kampanja ,,Može" postala je pravi kulturni fenomen u vidu spontanog virala na društvenim mrežama. Osim što su ljudi počeli da citiraju dijaloge iz spotova na svakom koraku, internet su preplavile meme-sličice u kojima se junakinja reklame našla u raznim zabavnim i neočekivanim situacijama. Zaposleni u agenciji su veoma ponosni na tu kampanju i drago im je što su njen kvalitet prepoznali najkompetentniji u branši.
Kampanja ,,Kada voziš, parkiraj telefon!" koju je kompanija Telekom Srbija pokrenula u saradnji sa partnerima Upravom saobraćajne policije Ministarstva unutrašnjih poslova i Srpskim komitetom za bezbednost saobraćaja, a čiji je cilj podizanje svesti ljudi, posebno mladih vozača, o opasnostima od upotrebe mobilnog telefona tokom vožnje, proglašena je najboljom u kategoriji neprofitnih kampanja.
(Telegraf.rs)
Video: IN MEMORIAM: Dragan Marković Palma
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Dag
Ne,ne veruj u "Idole"...
Podelite komentar
Ana
Moze? :-)
Podelite komentar