KAKO ĆE UMORNI DA NAS VOZE? Duže radno vreme za vozače GSP!

 
  • 18

Poslodavac će na taj način uštedeti kroz smanjenje prekovremenih sati, a ujedno nadomestiti nedostatak vozača. Međutim, oni kojih se ova izmena najviše dotiče smatraju da će to izazvati još veći umor i stres

GSP Beograd će produžiti radno vreme vozačima na osam sati, umesto sadašnjih 6,42 časa i 30 minuta pauze na kraju dana.

Poslodavac će na taj način uštedeti kroz smanjenje prekovremenih sati, a ujedno nadomestiti nedostatak vozača. Međutim, oni kojih se ova izmena najviše dotiče smatraju da će to izazvati još veći umor i stres, pa će za volanom sedeti tempirane bombe, pišu Novosti.

Kako saznaje beogradski list, produžetkom radnog vremena će se udovoljiti i zahtevima nadležnih da se smanji broj zaposlenih u javnom sektoru, pišu "Večernje novosti".

Sa druge strane, predstavnici sindikata GSP, koji će podneti peticiju da se preispita akt o proceni rizika, smatraju da ovo neće rešiti probleme i podsećaju da je posao vozača vrlo težak i odgovoran. Pritom su svakodnevno izloženi fizičkim, verbalnim napadima i kompleksnim situacijama u saobraćaju.

- Za prosečnu platu koju primimo ja i još mnogo kolega vozača, majka mi je bila opsovana hiljadu puta, srednji prst sam video 500 puta, naježio sam se što ne mogu da ukočim bezbroj puta. Hronično sam umoran i na oči ne vidim poslednje tri godine, a pretnje doživljavam po dva-tri puta dnevno. O naredbama i zabranama od strane menadžmenta da ne pričam - uznemiren kaže jedan od vozača autobusa GSP.

Poput većine sindikata u GSP i Saobraćajni sindikat je protiv produženja radnog vremena vozačima.

(Telegraf.rs / Tanjug)

Video: Na Zlatiboru prava zimska idila: Snežni pokrivač i -2, predivan snimak sa popularne srpske planine

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • ivana

    9. april 2014 | 11:09

    Naravno, smanjiće vozače, profesore, učitelje, čistačice, portire,... a ostaviti "velike" radnike po ministarstvima. To što su plate 5 vozača manje od jedog njihovog kancelarijskog parazita, nema veze ;)

  • Miloš NS

    9. april 2014 | 11:28

    Pa vi niste normalni!!! Pa nije istovoziti auto putem na tempomat šleper natovaren drvima i gradski autobus po lokalu. Ovo je skandalozan predlog i trebalo bi psihijartrijski proveriti predlagače koji se očigledno nevoze autobusom.

  • Raša

    9. april 2014 | 10:52

    Eto, to je ta reforma. Manite se običnih radnika svih struka, već smanjite broj agencija, zavoda, centara, savetnika, zamenika savetnika, pomoćnika savetnika, savetnika savetnika i sl. Ali, sve je jasnije da će reforma, isto kao prethodne reforme, ići preko leđa radnika.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA