GSP: Stanje je kritično, nema dovoljno autobusa!

  • 8

Saobraćajni sindikat GSP upozorio je u da je sve teže ispuniti red vožnje jer GSP Beograd nema dovoljan broj solo-autobusa, pa zato nema ni dovoljno vremena za pregled i održavanje.

Taj sindikat je naveo da Direkcija za javni prevoz ima različit odnos prema GSP-u i privatnim prevoznicima.

Stanje u ispunjavanju reda vožnje postaje sve kritičnije, jer GSP Beograd nema dovoljan broj solo-autobusa od kojih je veći proizveden još 2003. godine, te se više kvare, naveo je taj sindikat u saopštenju.

Sindikat je naveo da privatnici uglavnom rade u dve smene - od šest sati do 21 sat, za razliku od velikog dela vozila GSP Beograd koja iz garaža kreću u tri sata ujutro, a vraćaju se te u jedan sat posle ponoći zbog čega nema dovoljno vremena za pregled njihove tehničke ispravnosti.

(Telegraf.rs/Beta)

Video: U poslednjoj ulici Beograda kao na Pančićevom vrhu: Iz kuće na sankama ili peške

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • milisavic

    2. april 2014 | 16:43

    Truli autobusi u truloj drzavi sve vise tonemo nema nam spas.

  • Pravnik

    2. april 2014 | 17:25

    Tramvaji su iz doba Osmanlija!

  • Realista

    2. april 2014 | 20:07

    Gsp je kriv za te ucestale kvarove autobusa. Oni ih ni najmanje ne odrzavaju, kao i sva ostala vozila u njihovom vlasnistvu. Autobusi kupljeni od Ikarbusa 2011-e su u mnogo losem stanju, prosto je grevota gledati kako su ih unistili. Kazu da su autobusi od 2003-e i da se cesce kvare, to je normalno, ali da su im redovno kontrolisali ispravmost to bi se redje desavalo. Treba da se ugledaju na Lastu, oni nisu kupovali autobuse za prigradski prevoz od 2004-e, ali oni njih odrzavaju, mnogo su cistiji i vidi se da su ozbiljniji.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA