VESIĆ: Bus plus sistem je nakaradan, menjaćemo ga!

Komentari

  • pačić

    30. mart 2014 | 09:11

    Apex nije Turska firma!Turska firma (Kentkart ili slično) je u taj "međunarodni konzorcijum" uložila 10%, u iznosu od 50 evra!Ko je namestio tender,dao milionski ugovor firmi sa jednim zaposlenim i kapitalom od 500 evra?Na osnovu tog ugovora ovi hapci dobijaju kredit 2 i kusur miliona evra!Ako tu neko ne zaglavi u zatvor,džabe smo krečili,a od Vučića ću tražiti da mi vrati glas koji sam mu dao na izborima!

  • vlada

    30. mart 2014 | 00:04

    Nije loš sistem nego je loša cena...Najbolje da radim za 23000 din a mesečna za prevoz 6000 (koristim prigradski ITS2) , naravno poslodavac ne plaća prevoz...E to je već problem države, neka natara poslodavce da plaćaju prevoz radnicima, kao što su u obavezi i sve će biti ok, ovako mi ne pada napamet od ove bede da izdvajam i tako nemam za ceo mesec

  • CECA

    29. mart 2014 | 22:40

    OVI DEFINITIVNO NE ŽELE DA SHVATE ZAŠTO SE SVE MANJE KUPUJE KARTA, PA SAMI SEBE UBEDJUJU DA JE BUS-PLUS SISTEM LOŠ. PA, SMANJITE CENU KARTE NA POLA I SVAKI SISTEM ĆE BITI DOBAR.

  • Beranje

    29. mart 2014 | 15:53

    Ja ovo ništa ne razumem.U Beču to funkcioniše ovako:karta od sat vremena u jednom pravcu u zoni 100 vazi za svako prevozno sredstvo.Nedeljna karta , isto za zonu 100 i mesecna karta.Mozete da se vozite svaki da od -00 do 24 sata.Pa godisnja karta za penzionere, pa godisnja za gradjane, pa godisnja ili nedeljna ili mesečna za socijalne slucajeve, a potoje i jos neke varijante.Zona 100 je teritorija Beca .

    • 29. mart 2014 | 18:24

      aleksandar

      @Beranje

      Video sam i funkcionise savrseno, cak uzimas na automatima ne na trafikama, ali... To je Bec, a ovo je Beograd, milion razlika.

  • hercegov grad

    29. mart 2014 | 14:28

    Zato sto sam ga ja pravio sa bratiom iz vremena dok sam bio clan DS-e!

  • Pravnik

    29. mart 2014 | 13:54

    Vratite pare gradjanima onda! Tako se ovde pojavi sistem,zaživi malo,posle nestane,neko uzeo kintu na tome i pojela maca!

  • aleksandar

    29. mart 2014 | 13:09

    Dokle bre vise sa ovim bus plusom, pa dal' je moguce da se toliko ljudi prave ludi, pa nijedan normalan covek ne moze da kaze da je sistem los ili ocajan, sistem je odlican, a nije problem u tome i silnim kontrolorima!!! Problem je CENA karte, mora da se smanji pod hitno ako misle da ljudi pocnu da postuju sistem i placanje. Mozda izmedju 30-40 din i mesecna jedno 1500 za radnicku klasu i cao zdravo! tek kada se to ispuni mozemo ocekivati da idemo napred u tom domenu!

  • Franc

    29. mart 2014 | 12:32

    Otkud opet ovaj da je aktuelan? Mora da je na pitanju neka mutljavina.

  • Chwarak

    29. mart 2014 | 12:30

    Nek se javni prevoz u Srbiji finansira umesto glupog RTS-a preko racuna za struju i problem ce biti resen!

  • mafija-hajducija

    29. mart 2014 | 12:27

    Sada kada je u svim novinama procurilo da je i bus plus Saricev,sada izmisljaju nesto da bi ga ugasili a da se ne sazna da su saradjivali sa narko-bosom... Drugo znate li sta jos pravi firma "Apex" ?

  • Ma kakav plus bus

    29. mart 2014 | 12:18

    Hahahaha ja ne znam dal sam tri puta upotrebila bus plus,respect onima koji to redovno ponistavaju ali ja vala ne mogu.

  • S4 Activ

    29. mart 2014 | 12:18

    Kada bi manje krali sve bi bilo u redu.Ja licno ne placam bus plus,nikada nisam i necu placati.ko hoce nek izvoli.

  • Dag

    29. mart 2014 | 11:47

    Da li to znaci ponovo zavlacenje u dzep penzionera, jer su oni jedini koji imaju kakva-takva stalna primanja ?

  • IgorO

    29. mart 2014 | 11:15

    Osnovni problem BusPlusa je sto su ljudi naterani da placaju prevoz koji decenijama nisu placali.Pusti se Vesicu populizma.Znas i sam da ako krenes ponovo da naplacujes karte i kazne,svaki sistem ce biti nakaradan.

    • 29. mart 2014 | 12:22

      BUSPLJUS

      @IgorO

      Problem je sto su zuti otpustili preko 500.000 hiljada ljudi pa je problem platiti kartu koja je 72 dinara.....

  • Boki

    29. mart 2014 | 11:06

    Bus plus je odlican sistem, ali kao po obicaju kod nas, nije realizovan kako treba.

    • 29. mart 2014 | 13:15

      Viola

      @Boki

      Kako za koga. Zar je dobro da za jednu stanicu u autobusu platim 200 din ( prelaz pancevackog mosta) umesto da kupim jednu karticu od 70 din. Ne kupujem bus-plus jer se veoma retko vozim. Ali tada kad moram, jeftinije je taksijem nego u 3 promenjena prevoza dati 600 din. Meni nema logike da je bus -plus bolji od nekadasnjeg sistema sa karticama

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA