Apex nije Turska firma!Turska firma (Kentkart ili slično) je u taj "međunarodni konzorcijum" uložila 10%, u iznosu od 50 evra!Ko je namestio tender,dao milionski ugovor firmi sa jednim zaposlenim i kapitalom od 500 evra?Na osnovu tog ugovora ovi hapci dobijaju kredit 2 i kusur miliona evra!Ako tu neko ne zaglavi u zatvor,džabe smo krečili,a od Vučića ću tražiti da mi vrati glas koji sam mu dao na izborima!
Nije loš sistem nego je loša cena...Najbolje da radim za 23000 din a mesečna za prevoz 6000 (koristim prigradski ITS2) , naravno poslodavac ne plaća prevoz...E to je već problem države, neka natara poslodavce da plaćaju prevoz radnicima, kao što su u obavezi i sve će biti ok, ovako mi ne pada napamet od ove bede da izdvajam i tako nemam za ceo mesec
OVI DEFINITIVNO NE ŽELE DA SHVATE ZAŠTO SE SVE MANJE KUPUJE KARTA, PA SAMI SEBE UBEDJUJU DA JE BUS-PLUS SISTEM LOŠ. PA, SMANJITE CENU KARTE NA POLA I SVAKI SISTEM ĆE BITI DOBAR.
Ja ovo ništa ne razumem.U Beču to funkcioniše ovako:karta od sat vremena u jednom pravcu u zoni 100 vazi za svako prevozno sredstvo.Nedeljna karta , isto za zonu 100 i mesecna karta.Mozete da se vozite svaki da od -00 do 24 sata.Pa godisnja karta za penzionere, pa godisnja za gradjane, pa godisnja ili nedeljna ili mesečna za socijalne slucajeve, a potoje i jos neke varijante.Zona 100 je teritorija Beca .
Dokle bre vise sa ovim bus plusom, pa dal' je moguce da se toliko ljudi prave ludi, pa nijedan normalan covek ne moze da kaze da je sistem los ili ocajan, sistem je odlican, a nije problem u tome i silnim kontrolorima!!! Problem je CENA karte, mora da se smanji pod hitno ako misle da ljudi pocnu da postuju sistem i placanje. Mozda izmedju 30-40 din i mesecna jedno 1500 za radnicku klasu i cao zdravo! tek kada se to ispuni mozemo ocekivati da idemo napred u tom domenu!
Sada kada je u svim novinama procurilo da je i bus plus Saricev,sada izmisljaju nesto da bi ga ugasili a da se ne sazna da su saradjivali sa narko-bosom...
Drugo znate li sta jos pravi firma "Apex" ?
Osnovni problem BusPlusa je sto su ljudi naterani da placaju prevoz koji decenijama nisu placali.Pusti se Vesicu populizma.Znas i sam da ako krenes ponovo da naplacujes karte i kazne,svaki sistem ce biti nakaradan.
Kako za koga. Zar je dobro da za jednu stanicu u autobusu platim 200 din ( prelaz pancevackog mosta) umesto da kupim jednu karticu od 70 din. Ne kupujem bus-plus jer se veoma retko vozim. Ali tada kad moram, jeftinije je taksijem nego u 3 promenjena prevoza dati 600 din. Meni nema logike da je bus -plus bolji od nekadasnjeg sistema sa karticama
pačić
Apex nije Turska firma!Turska firma (Kentkart ili slično) je u taj "međunarodni konzorcijum" uložila 10%, u iznosu od 50 evra!Ko je namestio tender,dao milionski ugovor firmi sa jednim zaposlenim i kapitalom od 500 evra?Na osnovu tog ugovora ovi hapci dobijaju kredit 2 i kusur miliona evra!Ako tu neko ne zaglavi u zatvor,džabe smo krečili,a od Vučića ću tražiti da mi vrati glas koji sam mu dao na izborima!
Podelite komentar
vlada
Nije loš sistem nego je loša cena...Najbolje da radim za 23000 din a mesečna za prevoz 6000 (koristim prigradski ITS2) , naravno poslodavac ne plaća prevoz...E to je već problem države, neka natara poslodavce da plaćaju prevoz radnicima, kao što su u obavezi i sve će biti ok, ovako mi ne pada napamet od ove bede da izdvajam i tako nemam za ceo mesec
Podelite komentar
CECA
OVI DEFINITIVNO NE ŽELE DA SHVATE ZAŠTO SE SVE MANJE KUPUJE KARTA, PA SAMI SEBE UBEDJUJU DA JE BUS-PLUS SISTEM LOŠ. PA, SMANJITE CENU KARTE NA POLA I SVAKI SISTEM ĆE BITI DOBAR.
Podelite komentar
Beranje
Ja ovo ništa ne razumem.U Beču to funkcioniše ovako:karta od sat vremena u jednom pravcu u zoni 100 vazi za svako prevozno sredstvo.Nedeljna karta , isto za zonu 100 i mesecna karta.Mozete da se vozite svaki da od -00 do 24 sata.Pa godisnja karta za penzionere, pa godisnja za gradjane, pa godisnja ili nedeljna ili mesečna za socijalne slucajeve, a potoje i jos neke varijante.Zona 100 je teritorija Beca .
Podelite komentar
aleksandar
@Beranje
Video sam i funkcionise savrseno, cak uzimas na automatima ne na trafikama, ali... To je Bec, a ovo je Beograd, milion razlika.
Podelite komentar
hercegov grad
Zato sto sam ga ja pravio sa bratiom iz vremena dok sam bio clan DS-e!
Podelite komentar
Pravnik
Vratite pare gradjanima onda! Tako se ovde pojavi sistem,zaživi malo,posle nestane,neko uzeo kintu na tome i pojela maca!
Podelite komentar
aleksandar
Dokle bre vise sa ovim bus plusom, pa dal' je moguce da se toliko ljudi prave ludi, pa nijedan normalan covek ne moze da kaze da je sistem los ili ocajan, sistem je odlican, a nije problem u tome i silnim kontrolorima!!! Problem je CENA karte, mora da se smanji pod hitno ako misle da ljudi pocnu da postuju sistem i placanje. Mozda izmedju 30-40 din i mesecna jedno 1500 za radnicku klasu i cao zdravo! tek kada se to ispuni mozemo ocekivati da idemo napred u tom domenu!
Podelite komentar
Franc
Otkud opet ovaj da je aktuelan? Mora da je na pitanju neka mutljavina.
Podelite komentar
Chwarak
Nek se javni prevoz u Srbiji finansira umesto glupog RTS-a preko racuna za struju i problem ce biti resen!
Podelite komentar
mafija-hajducija
Sada kada je u svim novinama procurilo da je i bus plus Saricev,sada izmisljaju nesto da bi ga ugasili a da se ne sazna da su saradjivali sa narko-bosom... Drugo znate li sta jos pravi firma "Apex" ?
Podelite komentar
Ma kakav plus bus
Hahahaha ja ne znam dal sam tri puta upotrebila bus plus,respect onima koji to redovno ponistavaju ali ja vala ne mogu.
Podelite komentar
S4 Activ
Kada bi manje krali sve bi bilo u redu.Ja licno ne placam bus plus,nikada nisam i necu placati.ko hoce nek izvoli.
Podelite komentar
VA
@S4 Activ
A koristis prevoz???
Podelite komentar
Dag
Da li to znaci ponovo zavlacenje u dzep penzionera, jer su oni jedini koji imaju kakva-takva stalna primanja ?
Podelite komentar
IgorO
Osnovni problem BusPlusa je sto su ljudi naterani da placaju prevoz koji decenijama nisu placali.Pusti se Vesicu populizma.Znas i sam da ako krenes ponovo da naplacujes karte i kazne,svaki sistem ce biti nakaradan.
Podelite komentar
BUSPLJUS
@IgorO
Problem je sto su zuti otpustili preko 500.000 hiljada ljudi pa je problem platiti kartu koja je 72 dinara.....
Podelite komentar
Boki
Bus plus je odlican sistem, ali kao po obicaju kod nas, nije realizovan kako treba.
Podelite komentar
Viola
@Boki
Kako za koga. Zar je dobro da za jednu stanicu u autobusu platim 200 din ( prelaz pancevackog mosta) umesto da kupim jednu karticu od 70 din. Ne kupujem bus-plus jer se veoma retko vozim. Ali tada kad moram, jeftinije je taksijem nego u 3 promenjena prevoza dati 600 din. Meni nema logike da je bus -plus bolji od nekadasnjeg sistema sa karticama
Podelite komentar