VESIĆ: Bus plus sistem je nakaradan, menjaćemo ga!
Sekretar Privremenog organa Grada Beograda Goran Vesić izjavio je jutros da sistem naplate gradskog prevoza Bus plus mora biti promenjen, jer od kada je uveden, naplata stalno pada i Grad mora da povećava subvencije, što je potpuno nelogično.
- Ako uvodite nekog sa strane, vi želite da ubacite svež kapital da bi svi smanjili svoje subvencije i da bi građani dobili bolju uslugu, a ništa se od toga nije desilo, zato smo počeli pregovore sa turskom kompanijom Apeks da taj ugovor promenimo - rekao je Vesić za Jutarnji program TV Pinka.
On je istakao da je sistem od početka nakaradno postavljen, izražavajući uverenje da je Grad sam mogao da uloži novac u opremu i da sam razvija taj projekat.
- Poštujemo potpisani ugovor, ali opšte mišljenje u Beogradu je da sistem treba promeniti. Dali smo ponudu turskom partneru, on je dao odgovor i mi pregovaramo i bilo bi dobro da se dogovor što pre postigne. U suprotnom ćemo preduzeti sve mere koje su neophodne da se zaštiti javni prevoz - kazao je Vesić.
Odgovarajući na pitanje o početku izgradnje metroa, Vesić je kazao da je on neophodan za dalji razvoj Beograda, kao i da je sadašnje rukovodstvo Beograda zateklo sporazum koji su potpisali Vlada Srbije i Grad Beograd sa Vladom Francuske za izradu glavnog idejnog projekta i studije izvodljivosti i da je idejni projekat završen.
- Sada su aktulene stvari, kao što su premeštanje autobuske stanice, izgradnja Beograda na vodi i zavšetak železničke stanice Prokop, pa smo osnovali jednu radnu grupu koja će te promene uneti u u sistem metroa - naveo je Vesić, dodajući da je važno da linija metroa pokrije ta tri mesta.
Metro ćemo raditi kroz koncesiju, jer sami nemamo taj novac, a sa nama je već kontaktiralo pet velikih kompanija. Važno je da počnemo izgradnju prve linije, koja će povezivati Zemun i Ustaničku ulicu, naveo je Vesić.
On je dodao da se ubrzano raščišćava teren za početak izgradnje projekta Beograd na vodi, ističući da je u pitanju veliki projekat koji predstavlja razvojnu šansu za grad.
Ne može se tačno znati za koje vreme će biti realizovan, ali je sigurno da će biti građen u fazama, pa će Beograđani moći da koriste jedan deo, dok se drugi gradi, kazao Vesić, najavljujući da će uskoro biti predstavljeni planovi gradnje.
(Telegraf.rs / Tanjug)
Video: IN MEMORIAM: Dragan Marković Palma
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
IgorO
Osnovni problem BusPlusa je sto su ljudi naterani da placaju prevoz koji decenijama nisu placali.Pusti se Vesicu populizma.Znas i sam da ako krenes ponovo da naplacujes karte i kazne,svaki sistem ce biti nakaradan.
Podelite komentar
aleksandar
Dokle bre vise sa ovim bus plusom, pa dal' je moguce da se toliko ljudi prave ludi, pa nijedan normalan covek ne moze da kaze da je sistem los ili ocajan, sistem je odlican, a nije problem u tome i silnim kontrolorima!!! Problem je CENA karte, mora da se smanji pod hitno ako misle da ljudi pocnu da postuju sistem i placanje. Mozda izmedju 30-40 din i mesecna jedno 1500 za radnicku klasu i cao zdravo! tek kada se to ispuni mozemo ocekivati da idemo napred u tom domenu!
Podelite komentar
Boki
Bus plus je odlican sistem, ali kao po obicaju kod nas, nije realizovan kako treba.
Podelite komentar