RRA: Kampanja skromna i korektna
Izvršni direktor RRA Dragan Lukić ocenio je da je ovogodišnja predizborna kampanja kada je reč o elektronskim medijima, bila skromnija i korektnija nego 2012.
Lukić je, gostujući u Jutarnjem programu TV Pink-a, rekao da je kampanja bila dinamična, da je izostala negativna kampanja i ostvaren znatan pomak u poštovanju zakona i u korektnosti.
- Kampanja je bila mnogo skromnija u pogledu korišćenja komercijalnog vremena za predstavljanje kandidata i izbornih lista - ocenio je izvršni direktor Republičke radiodifuzne agencije.
- Na svim nacionalnim televizijama, uključujući i pokrajinski javni servis, 2012. godine emitovano je ukupno 5.600 oglasnih poruka, a sada samo 3.200 - precizirao je Lukić.
Izvršni direktor RRA je dodao da su 2012. godine plaćena 252 izborna termina, a ove godine do sada samo 17. Uz to, dobro je i što su ove godine političari u funkciji državnih funkcionera prilikom pojavljivanja na ekranima i u programima koristili gotovo dvostruko manje vremena nego 2012. godine, rekao je Lukić.
Lukić je naveo da su ključne teme u kampanji bile investicije, nova radna mesta, ekonomska, poreska i socijalna politika, infrastruktura, energetika i razvoj.
Na pitanje novinara o radu manjih radio i televizijskih stanica van Beograda, odnosno lokalnih i regionalnih televizija, Lukić je odgovorio da je zakon jednak za sve i da je tamo malo veći broj nepravilnosti, ali da se one "odnose uglavnom na neobeležavanje predizbornog programa".
Izvršni direktor RRA je podsetio da je u toku predizborna tišina koja traje do nedelje u 20 časova i upozorio da bi tu zakonsku obavezu trebalo da poštuju svi emiteri, a da će RRA to nadzirati.
(Telegraf.rs / Tanjug)
Video: Putevi Srbije: Držite bezbedno odstojanje, sačuvajte život
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Milan
Ovi iz rra kao da ne žive kod nas kampanja skromna i korektna !??
Podelite komentar