Evo koja prava imate kao potrošač i kako da ih zaštitite!

Komentari

  • Suncica

    15. mart 2014 | 00:36

    Meni se pokvarila pegla u garantnom roku, dobijem od servisa nalog za zamenu. U marketu gde sam je kupila nisu vise imali isti model nego drugi, naravno, skuplji. Karakteristike su bile potpuno iste, samo druga boja, sifra i cena. Nisam htela da doplatim pa smo se ganjali sat vremena, ubedjivali su me da ne tumacim dobro svoja prava. Onda sam rekla da cu doci sutra sa nekim strucnim za tu oblast i desi se cudo. Vrate mi pare, daju mi popust na taj drugi model i ostane mi jos 1000 din. A, mogla sam i samo da odustanem od svega. Pegla, inace, kosta 17 000 dinara.

  • Ypii

    14. mart 2014 | 17:02

    Nemamo nikakva prava.

  • Наташа

    14. mart 2014 | 10:32

    @nataly, kada se uzima kartica u banci, potpisuje se ugovor kojom pristajes na njihove uslove. Niko nikog ne tera ni na sta :)

    • 14. mart 2014 | 11:14

      nataly

      @Наташа

      Slažem se Nataša da potpisuješ ugovor za čije ti skrivene uslove treba u najmanju ruku odelenje pravne službe nekog ozbiljnijeg privrednog subjekta da ti sve potanko protumači. Da li misliš da svako treba daima pravni fax kada treba da prihvati sve uslove banke uvijene u slatku foliju njihovih slatkorečivih agenata??? U tome i jeste sva caka. Neko im sto godina toleriše mogućnost da koriste neznanje klijenata. Izvini, ali ponašaju se kao pravi zelenaši kakve srećemo u literaturi (i filmovima) i deru li deru... Ako je to savremeno dostignuće bankarstva onda ok. Meni sve to liči na tolerisano izmuzanje klijenata dok u njima ima i poslednji cent. Šta misliš da li tako mogu u Nemačkoj ili nekoj drugoj razvijenoj državi. Ponavljam ne radi se o novcu nego o karticama i svim problemima da ih se odrekneš na komforan i način koji nećeš platiti kao da si uzeo kredit za stan. Mslim da ti sve govori podrška mojem pisanju od ljudi koji su razumeli o čemu pišem. pozz od Nataly

  • Levi

    14. mart 2014 | 09:43

    Sto se tice reklamacije bez fiskalnog racuna, kod nas su u koliziji 2 zakona- zakon o fiskalnim kasama i zakon o zastiti potrosaca, tako da je to samo delimicno tacno. Ali po meni je zakon o fiskalnim kasa koji je propisalo ministarstvo finansika jaci od ovog drugog. Takodje, nema vise.menjamja robe tek tako, bez razloga. Moze se menjati iskljucivo ako je proizvod defektan.

  • Gari DR

    14. mart 2014 | 09:36

    1 pravilo-Kupac je uvek upravu...

  • nataly

    14. mart 2014 | 09:08

    Ne kažu za džabe da sit gladnom ne veruje... Sad treba da se vratimo u kameno doba ili nešto kasnije pa da ne kupujemo dobra nego da vršimo prostu razmenu dobara i tada garant neće biti nesporazuma. Šta si uzeo to ti je i nema vraćanja jer si robu pojeo. Svašta li pada na pamet ovim novopečenim trgovcima ?! Još će i 5 po turu da uvedu kupcima za svaki slučaj. A šta je sa zaštitom potrošača od nekorektnih banaka kojima definitivno niko ništa ne može. One prodaju svoje proizvode (kartice), a ako ti se ne sviđa njena eksploatacija za to ćeš debelo da plaćaš još nekoliko meseci pod izgovorom da je potrebno tako puno vremena da se proveri stanje i status kartice. Ma koga oni baronišu da se u 21-om veku koriste metode iz ranog srednjeg veka. Neverovatno je da ti ljudi u bankama misle da su njihovi klijenti niža rasa bez trunke mozga. Neverovatno je šta nam sve rade, a potrošači ne znaju kako da se zaštite. Naravno da ne govorim o novcu nego isključivo o karticama koje su postale domišljat način da banke klijentima ogule kožu do poslednjeg centimetra.

  • Kim

    14. mart 2014 | 09:06

    Nikola je u pravu. Ljudi su jako bezobrazni i koriste to. Pa kada bi svaki kupac dolazio samo i menjao robu i to ne sto se ostetila ja sam imala slucaj da doje zena posle godinu dana i kaze meni se vise ne svidja ovaj proizvod menjala bi ga. Pa gde su tu stite prodavci. Da dodje svako da zameni zato sto mu je dunulo na godinu, dve ne bi bilo zarade. Sto ne napisu novine za manje radnje koliko oni imaju troskova. Od kirije preko doprinosa. Na kraju ispadne da radim da bh drzavi placala racune.

  • Strucnajkowsky

    14. mart 2014 | 08:31

    Strasno,kupci su nekad bezobrazni,koriste stvar 10 dana pa ga zamene.Nema logike.Ovaj zakon je uzas.

  • Nikola

    14. mart 2014 | 08:25

    Ljudi preteruju sa ,,pravima potrosaca,,. Ja radim kao trgovac ali sam pre toga bio godinama obican kupac i nikada nisam imao zelju da nesto menjam reklamiram ili vratim. Kupljeno i tacka. Da mogu ukinuo bi bilo koj vid zamene i za velicinu i povrat novca i reklamacije i servis za kupce,i da se rezervise roba. Jer su ljudi stoka i das im prst ode ruka... Sve bi im ukinuo

    • 14. mart 2014 | 08:44

      Milan

      @Nikola

      Bas bih voleo da znam gde ti radis pa da te malo posetim i da popricamo o tome ko je stoka

    • 14. mart 2014 | 13:58

      Nbg

      @Nikola

      I ja...hoces da nam kazes?

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA