Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Suncica
Meni se pokvarila pegla u garantnom roku, dobijem od servisa nalog za zamenu. U marketu gde sam je kupila nisu vise imali isti model nego drugi, naravno, skuplji. Karakteristike su bile potpuno iste, samo druga boja, sifra i cena. Nisam htela da doplatim pa smo se ganjali sat vremena, ubedjivali su me da ne tumacim dobro svoja prava. Onda sam rekla da cu doci sutra sa nekim strucnim za tu oblast i desi se cudo. Vrate mi pare, daju mi popust na taj drugi model i ostane mi jos 1000 din. A, mogla sam i samo da odustanem od svega. Pegla, inace, kosta 17 000 dinara.
Ypii
Nemamo nikakva prava.
Наташа
@nataly, kada se uzima kartica u banci, potpisuje se ugovor kojom pristajes na njihove uslove. Niko nikog ne tera ni na sta :)