Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Bobo
Hvala bogu da se nesto radi. Nadam se da svaki cilj ima svoju strategiju I taktiku. Hundye je poceo pod Honda imenom a sada je gigant. Pa se nadam da cemo i mi imati svoj nacionalni proizvod i nacionalni ponos, isto i sa fiatom i zastavom.
Konacno
Kao prvo Fap je proizvodio kamione Mercedes a ne autobuse. Vucic je rekao u Srbiji ce se po prvi put proizvoditi Mercedesov autobus. Svako ko kaze da ovo nije investicija je neznalac ekonomije...Mercedes je podelio svoja tehnička rešenja sa Ikarbusom koja su jedna vrsta investicije. Znanje je resurs broj jedan u svetu! Takodje nemac ne bi dao saglasnost da njihov znak stoji na nekom autobusu koji nije kvalitetan sto mu daje prednost prilikom prodaje. Tako da gospodo prvo dobro razmislite pa onda komentarisite. Muka mi je vise od pojedinih kriticara i prakse da se u Srbiji uspeh ne prasta.
OGLEDALO
Odlicna investicija, svaka cast. Ovo je samo pocetak mnogih planova koje ce Vucic da realizuje.