KADA VOZIŠ, PARKIRAJ TELEFON: Edukacija srednjoškolaca o upotrebi telefona u vožnji
Kampanja "Kada voziš, parkiraj telefon!" Telekoma Srbija nastavljena je predavanjem za učenike Elektrotehničke škole "Mihajlo Pupin" u Novom Sadu o odgovornoj upotrebi mobilnih telefona tokom vožnje. Cilj predavanja je da što više učenika i mladih vozača spozna koliko je nebezbedno koristiti mobilni telefon tokom vožnje.
- Ponosni smo na efekte i odjek koji je do sada imala kampanja 'Kada voziš, parkiraj telefon!'. U ovoj edukativnoj fazi kampanje posebno smo se posvetili srednjoškolcima – budućim vozačima i predavanja koja Telekom Srbija organizuje u saradnji sa partnerima su upravo namenjena njima. Smatramo da će u direktnom kontaktu sa mladima poruka o odgovornoj upotrebi mobilnog telefona u vožnji biti jasno preneta kao i da će oni sami ubuduće biti promoteri ove kampanje - izjavila je Ivana Filipović iz Telekoma Srbija.
Kampanja "Kada voziš, parkiraj telefon!" ima za cilj podizanje svesti vozača o opasnostima neodgovorne upotrebe mobilnog telefona tokom vožnje kao i povećanje nivoa bezbednosti saobraćaja na putevima, a realizuje je Telekom Srbija u saradnji sa Upravom saobraćajne policije MUP-a Srbije i Srpskim komitetom za bezbednost saobraćaja.
- Bolji rezultati u postizanju opšteg nivoa bezbednosti mogu postići isključivo angažovanjem društva u celini i podizanjem svesti o bezbednoj upotrebi mobilnih telefona tokom vožnje - rekao je Slobodan Malešić, pomoćnik načelnika Uprave Saobraćajne policije Ministarstva unutrašnjih poslova.
Srpski komitet za bezbednost saobraćaja, kao ekspertsko udruženje za bezbednost saobraćaja, od početka je angažovan u kampanji. Njihovo istraživanje, u saradnji sa Saobraćajnim fakultetom u Beogradu, pokazalo je da je kampanja pozitivno uticala na 61 odsto ispitanika da promene ponašanje i više ne koriste neodgovorno mobilni telefon tokom vožnje.
Kampanja „Kada voziš, parkiraj telefon!“ je naišla na opštu podršku javnosti, kako preko društvenih mreža tako i nizom nagrada: Noć reklamoždera – priznanje za najbolju neprofitnu kampanju, tri nagrade od Udruženja za tržišne komunikacije Srbije za najbolju neprofitnu kampanju, najbolji spot i najbolju digitalnu komunikaciju u kampanji.
(Telegraf.rs)
Video: IN MEMORIAM: Dragan Marković Palma
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.