Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
dragan
kome da se obratim i sta da radsim ,imam problem sa strujomerom koji je ugradjen u mojoj kuci i neradi dobro. pokazuje potrosnju od 3300 kilovsata mesecno a iz distribucije tvrde da je ispravan. molim vas kome da se obratim ,yas proveru mernog uredjaja . hvala
Ljiljanа.
Није ништа боље и на западу. Замењују стара бројила новим, паметним, па нам кажу, рецимо јефтинија струја је од 10 увече, и ми сви почнемо да користимо ту јефтинију, а они (дистрибуција) укључи јефтинију у 11 уместо 10, и онда онај 1 сат плаћаш по скупљој, а не јефтинијој, и рачун дође увећан, а ти трљај главу(по струјомеру је све ок, киловат сати су ту, и не можеш да им доскочиш, префригани су).
Raša
Meni su skinuli ENEL-ov strujomer, tada mi je dolazio normalni račun za struju. Ali, iz ne objašnjivih razloga je strujomer eksplodirao i zamenili su za neki EPS-ov. Od tada mi je berem 30% veći račun.