Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Boki
Euro dizel po pravilu ne smrzava, ali kod nas ipak smrzava. To govori samo jedno, da nije cist euro dizel vec je promesan najcesce sa loz uljem najcesce. Zato aditive treba koristiti, ne na - 15, vec na - 5 jer je meni dizel umrzo, nije bilo ispod - 6.
milisavic
Da je nase gorivo kako treba da bude nebi imali nikakvih problema sa spricerom uvek imamo problema pola soda pola voda mora da mrzne bree.
Ludjak neki
Idem na pumpu i kazem: "zimskog dizela za 'iljadu"