Reklamacije na račune za struju do kraja januara

- Ukoliko se utvrdi da je reklamacija opravdana, novac će potrošačima biti vraćen odmah ili će im sledeći račun biti umanjen za taj iznos - izjavio je novi direktor EPS Snabdevanja Željko Marković

Komentari

  • Sale nis

    26. januar 2014 | 00:18

    I sad mi treba da cekamo u beskonacnom redu na salteru da bi nam oni priznali njihovu gresku??? A ko nema vremena za tu zajebanciju...pisi propalo...al nas ovi j..u u mozak, a nakotili se tamo ima ih milion, a ne umeju da ocitaju strujomer!!!

  • Т.М.

    24. januar 2014 | 12:35

    А ко не зна или нема живаца да се тиме бави да пише Пропало? Зар ви не би требало сами да проверавате!!!?

  • Dejan

    23. januar 2014 | 21:22

    Ja te pokradem, i dam ti rok da se žališ! Kome je ovde ispran mozak? Nečuveno.

  • Dejan

    23. januar 2014 | 21:20

    @XoHo u pravu si. Dokle će narod da plaća njihove greške?! Da dobiju popust za ovo, a ne da idu na šaltere da se žale! Sve može da se završi bez dolaska u EPS. Šta sa viškom od onih koji nisu informisani!? Znamo da ima i takvih, zbog loših sadržaja kojim obiluju mediji.

  • zivorad

    23. januar 2014 | 20:09

    ukoliko se utvrdi? pa zasto otpustise coveka zbog ako se utvrdi? heheehe

  • XoYo

    23. januar 2014 | 19:38

    Vozdra Zorce, đezba!? ;-) A sad ozbiljno: Kakvi rokovi, bre, gospodo monopolisti? Ima da poništite sve račune i da ih ponovo napišete pošteno i još pošaljete pismo izvinjenja. A ne da vam još čekamo u redovima i da vam se klanjamo pred šalterima! Jeste mi stigao realan račun, ali je ovo bezobrazluk viđen samo kod mobilnih operatera, ali ni njima to više ne prolazi.

  • Dejan

    23. januar 2014 | 19:02

    Da li je neko dobio niži iznos? Ovo do kraja januara je uvreda za žrtve bahatosti koje su recimo na godišnjem odmoru do kraja januara. Nastavljaju da budu bezobzirni. Čime je narod zaslužio takvo ponašanje? Ko je tu zbog koga?

  • DREAM

    23. januar 2014 | 18:53

    Zorice ciji si ti insajder?Mozes li to da nam otkrijes da nam bude sve razumljivije?Bar,malo...

  • Suncica

    23. januar 2014 | 18:05

    Nama je prosli mesec pogresno obracunat pa su rekli da ga ne platimo vec ce obracunati sve na sledecem. Kad je taj racun stigao zaracunata je kamata i nismo dobili popust onih pet posto kao redovne platise. Opet smo isli da se zalimo na sta je sluzbenik tamo rekao: -evo, dacu vam ja tih dvanaest dinara u kešu iz svog dzepa ako je ta kamata toliki problem-!!!??? Ko je, bre, ovde lud...!?

  • Magarac

    23. januar 2014 | 18:04

    Ćao Zorice, pa desi ti...bre

  • Zorica

    23. januar 2014 | 16:37

    Udari naroda po novčaniku i eto da ga upoznaš bolje. Sami potrošači su nesavjesni i uvijek nastoje ukrasti nešto a posebno struju da ne plate a potroše. Potrošači nisu savjesni platiše a troše što nije njihove samo što su potrošački bahati pa misle ko im što može. EPS je za njih melemčić samo takav i veoma me ovo zabavlja a posebno izjave od ministrice za energetiku.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA