Reklamacije na račune za struju do kraja januara

Svi građani koji sumnjaju da nisu dobili ispravan decembarski račun za struju, moći će do kraja januara da ga provere i reklamiraju.

- Korekcija će biti urađena za tri dana. Novac će im biti vraćan odmah ili će im sledeći račun biti umanjen za taj iznos - izjavio je danas novi direktor EPS Snabdevanja Željko Marković.

On je poručio da građani prvo treba da provere stanje na brojilu i uporede sa iznosom na decembarskom računu i ako se ti iznosi ne poklapaju treba da dođu na šalter za reklamacije EPS-a.

Marković je naveo da se do sada za reklamaciju prijavilo 30.000 potrošača, što je malo više od uobičajenog broja i dodao da je uzrok grešaka kod decembarskih računa bio "ljudski faktor", a da nije bilo sistemske greške niti namere "otimanja para od potrošača".

On je, posle sastanka svih direktora elektrodistribucija i rukovodstva EPS Snabdevanja sa ministarkom energetike Zoranom Mihajlović, poručio da će popusti za redovne platiše važiti do 25. u mesecu, a da će oni kojima se utvrdi da je reklamacija opravdana, takođe, imati pravo na redovan popust i posle tog roka.

Mihajlović je rekla da je očito da je bilo grešaka i da to niko ne spori, i poručila rukovodstvu EPS - a "da to više ne sme da se desi i da sledeći računi moraju biti ispravni".

- Svaki direktor elektrodistribucije biće smenjen ako se bude ponovilo ovo "ludilo" - rekla je Mihajlović i dodala da takve greške i propusti ne mogu da idu preko leđa potrošača.

Ona je poručila da svako ko sumnja u svoje račune za decembar može da dođe u elektrodistribuciju, kako bi ga porverio i reklamirao, jer na to ima pravo.

(Telegraf.rs / Tanjug)

Video: Merc glasao na vanrednim parlamentarnim izvorima

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Magarac

    23. januar 2014 | 18:04

    Ćao Zorice, pa desi ti...bre

  • Suncica

    23. januar 2014 | 18:05

    Nama je prosli mesec pogresno obracunat pa su rekli da ga ne platimo vec ce obracunati sve na sledecem. Kad je taj racun stigao zaracunata je kamata i nismo dobili popust onih pet posto kao redovne platise. Opet smo isli da se zalimo na sta je sluzbenik tamo rekao: -evo, dacu vam ja tih dvanaest dinara u kešu iz svog dzepa ako je ta kamata toliki problem-!!!??? Ko je, bre, ovde lud...!?

  • XoYo

    23. januar 2014 | 19:38

    Vozdra Zorce, đezba!? ;-) A sad ozbiljno: Kakvi rokovi, bre, gospodo monopolisti? Ima da poništite sve račune i da ih ponovo napišete pošteno i još pošaljete pismo izvinjenja. A ne da vam još čekamo u redovima i da vam se klanjamo pred šalterima! Jeste mi stigao realan račun, ali je ovo bezobrazluk viđen samo kod mobilnih operatera, ali ni njima to više ne prolazi.