Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika ap0calypto
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • miki

    13. januar 2014 | 15:46

    moje misljenje je ovo strasna statistika .

  • Su

    13. januar 2014 | 09:49

    Stoji to da su nam putevi katastrofa,ali da se ucesnici u saobracaju pridrzavaju propisa daleko manje nezgoda bi bilo.Neprilagodjena brzina,voznja u alkoholisanom stanju,umor i mnogi drugi faktori za koje smo sami krivi,i tu nam ne moze pomoci niko,sami treba da vodimo racuna kako o svom,tako i o tudjem zivotu

  • Sale pfc

    13. januar 2014 | 09:04

    A gde je ne preglednost Ibarske magistrale i uslovi ko da je 18 vek. Loši , ne odrzavani i ne osvetleni putevi po celoj Srbiji.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA