Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Nemanja
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • TRJOVAN

    07. januar 2014 | 20:20

    Zato sto vozu treba vise od 100 metara da se zaustavi.

  • mata-tata

    07. januar 2014 | 16:47

    Zasto voz nije sacekao dok covjek ne prodje?

  • TRJOVAN

    07. januar 2014 | 14:50

    @Momof2 Onda bi duz cele pruge u Batajnici bio pruzni prelaz. Ovo je isto samo sto tuda ne idu kola. A ograde ne mogu tu da se postave, jer bi ometale radove na pruzi i sl. Radi se o svesti gradjana, zna se gde je gde je pruga!!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA