Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Sale
Ameri su postali nasi, sad mozete da kupuje Grand Ciroki i u Srbiji i tu da ga odrzavate jeftinije. Svaka casr
Boki
O ovo krizno doba to Fiatu ne treba. Pametinje bi bilo da je nasu fabriku prosirio ili da je otvorio jos koji pogon. Ima jeftinu radnu snagu, povoljnu politiku drzave, blizinu mora i EU, radi se na osavremenjavanju putne i zeleznicke mreze. Odavde ima otvoren put i ka Aziji, tj. Rusiji. Kupovinom dela Krajslera ne dobija apsolutno nista jer je vec vecinski vlasnik i upravlja njime, samo su potrosili pare u vreme kada auto industrija ne cveta...
DrB
Zalece se Fiat...