Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Chedomir
U Australiji rade kao u Nemačkoj ali samo raskrsnice na veoma prometnim pravcima. Gledao sam to i bio u čudu ali ih sada rszmem. Leti, pri visokim temperaturama da nema toga drumski voz (kamion sa 2 šlep prikolice) bi propao kada se zaustavi na semaforu.
BALKANSKI SPIJUN
Ni drzava im nije bolja hahaa ..sila nema sta!
aleksa
Za neupucene gasterbajtere, autoban je pravljen u vreme hitlera, i nije od 80cm asfalta (takvo nesto nije moguce) nego od betonskih ploca, a habajuci sloj je od asfalta.