Atlantic Grupa preuzima distribuciju Unilevera za Hrvatsku i Sloveniju
Atlantic Grupa i Unilever potpisali su ugovor kojim Atlantic u Hrvatskoj i Sloveniji preuzima distribuciju jednog od najvećih svetskih proizvođača robe široke potrošnje s prihodom koji prelazi 50 milijardi evra, u čijem se portfoliju nalaze globalno poznate robne marke Knorr, Rama, Lipton, Bertolli, Hellmann's, Dove, Axe, Rexona, Cif, Domestos i mnoge druge.
Preuzimanjem Unileverovog distributivnog portfolija na hrvatskom i slovenačkom tržištu Atlantic Grupa potvrđuje status vodećeg distributera u regionu, koji nudi najviši nivo distributivne usluge uz visoku realizaciju distributivnih parametara.
- Veliko je priznanje kada uspešna internacionalna kompanija poput Unilevera prepozna vrednost i potencijal distribucije koju razvijamo već više od 20 godina, i odluči da da poverenje našem uhodanom menadžmentu i distributivnoj podršci koji su, uz pružanje vrhunske usluge i kvalitetnih odnosa s kupcima, vrsni poznavatelji tržišta - komentarisao je Emil Tedeski, predsednik Uprave Atlantic Grupe.
Ugovor je, posmatrajući ukupnu godišnju vrednost prodaje portfolija na ova dva tržišta, vredan ukupno 32 miliona evra.
- U Unileveru se radujemo novoj saradnji s Atlantic Grupom u Hrvatskoj i Sloveniji, od koje imamo velika očekivanja. Izuzetno smo predani ovim tržištima koja su za nas vrlo važna, a potpisivanjem ugovora s vodećim distributerom u regionu želimo da osnažimo naše poslovanje, ubrzamo rast, ali pre svega želimo našim kupcima i potrošačima da pružimo kvalitetniju uslugu - rekao je Harm Goossens, Izvršni potpredsednik Unilevera za srednju i istočnu Evropu.
Atlantic Grupa je vodeći distributer robe široke potrošnje u jugoistočnoj evropi, koji posluje sa 16 distributivnih centara na ovim tržištima, ima direktnu dostavu na preko 53 hiljade dostavnih mesta, više od hiljadu dostavnih vozila kao i visoko razvijenu tehnologiju i znanje u upravljanju ključnim kupcima, upravljanju kategorijama proizvoda, logistici i trade marketingu.
Unilever je jedna od najistaknutijih multinacionalnih kompanija čije proizvode, u rasponu od 400 postojećih brendova, dnevno koriste dve milijarde potrošača širom sveta. Unileverov portfolio sastoji se od širokog dijapazona prehrambenih artikala, proizvoda za ličnu negu i bogate palete proizvoda za kućnu upotrebu koji su deo svakog doma. O razmerama prepoznatljivosti brendova i uspeha kompanije govori i činjenica da 15 najprodavanijih Unileverovih brendova godišnje generšu prihod od prodaje koji prelazi milijardu dolara.
(Telegraf.rs )
Video: Novi upad tzv. kosovske policije: Na udaru preduzeće Urbanizam u Kosovskoj Mitrovici
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.