Evo u čemu je Srbija druga u svetu

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Stef
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Austrijanac

    06. mart 2014 | 22:31

    Ljudi citam ovo i smejem se! Kad je susa, sto je susa, kad pada grad, a, sto nepada kisa, kad bi kisa padala trazili bi zlatne dinare sa neba! Kakva Zastava ko jos vozi zastavu ili ko bi je vozio vozilo koje je proizvedeno 70 i neke i koje je u potpunosti ostalo isto do 2000 i neke! Zelim samo nesto da vam kazem nama se i nasem svetu nemoze ugoditi a, to je iz jednog razloga zato sto se svi bavimo politikom!

  • nikola

    13. februar 2014 | 01:23

    Sta je cilj ovakvih tvrdnji ? Potpuno je nelogicno ovako nesto pisati. Naravno kada juce nisi izvozio nista a danas izvezes jedan proizvod da je to porast od 100%.

  • Hoću novu Zastavu

    24. novembar 2013 | 19:49

    Dobar auto, ali i preskup i sastavljen jednim dobrim dijelom od dijelova iz uvoza, dok i sirovine, kao i mašine za proizvodnju onih dijelova koji se proizvode su takođe iz uvoza tako da neke koristi od FAS-a za Srbiju nema za razliku od zlatnog doba Zastave kada je sve na Zastavi bilo domaće proizvodnje. Stoga postavlja se pitanje, pa zar smo morali da uništimo domaću proizvodnju da bi smo sklapali tuđe auto pod tuđim imenom?

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA