ISTRAŽUJEMO: Zašto se ruski avioni ruše češće nego ostali (FOTO)

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Uskoro
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Veselin Veselinović

    28. mart 2014 | 17:03

    Problem je tamo gde ga niko ne vidi jer ni nema.Rusija je zemlja sa najgušćim avionskim saobraćajem.Mali procenat nesreća u odnosu na broj letova,pokazuje da je sve u nivou niske stope avio-nesreća u odnosu na broj letova.Kod njih je unutrašnji aviosaobraćaj gušći od međunarodnog aviosaobraćaja svih zemalja članica EU.

  • Molder

    19. novembar 2013 | 01:03

    Zorice sta je bilo kad si se probudila?

  • Anonymous

    19. novembar 2013 | 01:02

    Zorica internet trol

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA