Poreznici na Tviteru i Fejsu odgovaraju na žalbe građana
Preko Fejsbuka i Tvitera od nedavno poreznici odgovaraju na dileme i tehnička pitanja građana, a prema njihovom svedočanstvu, dnevno im stigne i do 20 pitanja, pišu novine "24 sata".
Na sva pitanja poreznici odgovaraju najkasnije za 24 sata - kaže za "24 sata" Gorana Mirković iz Poreske uprave, koja je zadužena za društvene mreže, dodajući da su najčešća pitanja o proceduri, ali stižu i žalbe na rad filijala i zaposlenih.
- I putem društvenih mreža nam ukazuju na greške Poreske uprave. Žale se da su na neki način oštećeni ili na neljubaznost nekog iz osoblja na šalteru ili inspektora. Na takvu žalbu odmah reagujemo, to ide u kabinet direktora i ljudi na koje su se žalili se odmah zovu na razgovor. Ne može preko noći da se dovede u red cela Poreska uprava, ali trudimo se koliko možemo - navodi Mirković.
Prema njenim rečima, ni poreski obveznici nisu uvek u pravu.
- I građani nekad ostave dramatičnu poruku, a ispostavi se da ni oni nisu uvek korektni. Možda je to posledica toga što smo bili na lošem glasu, pa se sada žale i na banalne stvari - kaže ona.
(Telegraf.rs / Izvor: 24sata.rs / M. Krkić)
Video: Poslednjeg vikenda uoči Nove godine Beograd je prazan
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.