POTROŠAČI: Ko utvrđuje da li je proizvod ispravan?

  • 4

Predstavnici Asocijacije potrošača Srbije nisu zadovoljni Nacrtom zakona o zaštiti potrošača, a kao ključnu zamerku ističu da nacrt novog zakona i dalje ne omogućava potrošaču da bude obeštećen u slučaju neispravnog proizvoda, kao i da štiti uvoznike.

- Ostalo je nedefinisano koja ustanova utvrđuje da li je proizvod koji je kupac platio ispravan. Sva odgovornost svaljena je na male trgovce, jer oni odgovaraju za kvalitet robe, dok su uvoznici oslobođeni odgovornosti. Tako možemo uništiti male prodavce, a veliki će nastaviti da uvoze falš robu, jer niti trpe štetu, niti mogu biti kažnjeni. Nisu precizirane ni usluge od opšteg ekonomskog interesa. Ako znamo da su to struja, plin, poštanske ili pogrebne usluge, parkiranje, očekivali smo da će novi zakon uvesti mogućnost da predstavnici potrošača učestvuju u regulatornim telima koja kontrolišu rad javnih preduzeća - ističe Edina Popov, predsednica Asocijacije potrošača Srbije

(Telegraf.rs / Izvor: Večernje novosti)

Video: Selaković na otvaranju 5. Rusko-srpskog kulturnog foruma

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Miroslav

    5. novembar 2013 | 22:16

    Pa zna se niko ne utvrdjuje.

  • Chwarak

    5. novembar 2013 | 22:34

    Naravno da niko ne kontrolise. Uvoz ide po principu daj mi koverat a ja cu tebi pecat!

  • стрептомицин

    6. novembar 2013 | 09:21

    Народ треба само да плаћа и да ћути. Мада овакав народ не заслужује боље. Свуда у свету би масе биле на улицама, а Срби блеје у "фарму". Е па за фарму и јесте.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA