NAJJEFTINIJI AUTO NA SVETU: Zašto u Srbiji ne može da se kupi "Tata" za 2.000 $?

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Mmm
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Nele

    31. oktobar 2015 | 22:58

    O cemu se ovde radi? Pa u Srbiji se takve krsotine voze da je ovaj autic de lux! Sta ne mozete da registrujete nov auto zbog neispunjavanja evro 4 standarda a Yuga mozete koji ni jedan standard ne ispunjava!

  • Wulle

    09. novembar 2013 | 23:40

    A je l bi bila neka garancija na njega ?

  • Reader

    09. novembar 2013 | 21:16

    Jeste a plate su vam evropske pa mozete da pljujete po ovom. Ovaj jedan malisha bi bio moj, sigurno.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA