Traktori IMT uskoro na afričkom tržištu

Komentari

  • Manjaca

    21. oktobar 2013 | 20:23

    Šta imt znali iko šta je John deere

  • Kojot

    21. oktobar 2013 | 13:33

    Dokaz kpliko vredi...

  • Dingo

    21. oktobar 2013 | 11:14

    Pa mora se poceti odnekud, nek' im je sa srecom.....banzai!!!

  • MMilan

    21. oktobar 2013 | 08:27

    U Afriku...a sto ne u Nemacku

  • Dule

    21. oktobar 2013 | 08:26

    Aj bre Boki opisujes nasu fergu ko da je JonDeere.

    • 21. oktobar 2013 | 16:31

      Boki

      @Dule

      Pa Dzon Dir nema takav traktor, niti ga je ikad imao. Dzon Dir je svakako najbolji proizvodjac traktora na svetu, ali traktor velicine naseg 539 nema u ponudi... Takav traktor imaju samo Kinezi, Indijci i Italijani, ali Italijani u nekim novim vocarskim verzijama koje su veoma skupe, a ovi ostali se ne mogu porediti sa nasim traktorom po kvalitetu. Evo skoro su poceli kod nas Ferrari traktori da se pordaju (nema veze sa kolima), najjeftiniji od 35 konja kosta 12 hiljada evra i naravno samo jedan ovlasceni servis.

  • DelBoy

    21. oktobar 2013 | 08:23

    Od pogresne predpostavke kreces... Zaboravi sta je bilo nekad, vec gledaj sta je bilo koliko juce i danas. Ovo je ogroman uspeh... da bi bilo ponovo 15000, mora prvo da bude 400, 800, 2000...zato cenim njihov i svaki drugi menagment i radnike, koji se trude i idu napred . U ovoj j... Drzavi nikom nikad nista nevalja...samo prica , bilo je ovo ono...

  • Duka

    21. oktobar 2013 | 02:46

    A za vreme one drzave koja nije valjala godisnje imt i imr izvozili su 15000 traktora....Ej judi 15000.... koliko je samo tu ljudi radilo i fabrika.... Samo zamislite koliko alasera,guma,menjaca....itd....sve je to neko pravio ,a danas je uspeh 400 trajtora. tuga ,beda,cemer i jad

  • Boki

    20. oktobar 2013 | 23:05

    Nasi mali traktori su ekstra, kvalitetni su i jeftini, a ucinak i funkcionalnost su sasvim zadovoljavajuci. Imao sam prilike da radim sa novim italikjanskim traktoriima koji su mnogo skuplji od domaceg 539, a mogu da se svrstaju u istu kategoriju po snazi. Rezultat je da je euforija oko novog tratora trajala nedelju dana, a onda se polako shvatilo da on ne moze da zameni domaci. Pre svega vise trosi gorivo iako je motor moderan Euro 3, trosi iskljucivo euro dizel, zahteva skupocena ulja, skupocene filtere, od opterecenja je pocelo ulje da pusta, delova nema i jako su skupi, i na kraju boli kicma od njega jer se nepravilno sedi... Nas traktor je star 60 godina i dalje je nezamenljiv.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA