Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
naky
Komentatori sve veliki stručnjaci za avio saobraćaj, moj do mojega. Da li mislite da Londonu treba 5 aerodroma kada bi iz i njega leteli samo Londonci! Svi veliki aerodromi, a i nacionalne avio kompanije su velike jer se obavlja tranzitni saobraćaj. Kad letiš u New York prvo letiš u London, Frankfurt, Zurich... Air Serbia vuče prave poteze. Privući putnike iz okruženja, zato su nam potrebne česte veze sa gradovima u regionu.
dovla
BHAirlines pocinje da leti ka Beogradu na perzijskim cilimima
Bane
Већ поcтоји cвакодневни лет из и за Cарајево. Овде је прича да ће јутарњи лет да преузме БХ ерлајнз у договору cа Ер Cрбијом а да ће Ер Cрбија да лети до Cарајева cредином дана. Поента је у договору а не у идеји да cе као уcпоcтавља нешто чега није било. Чак је и БХ Ерлајнз летео ка Београду пре коју годину. Ни то није новоcт.