U Nemackoj je minimalni garantni rok za bilo koju tehnicku stvar 3 g. I za naj obicniji kvarcni sat. To je uticalo da se bofal roba gotovo i ne prodaje, jer kupac moze uvek da bira izmedju servisa, zamene i povracaja novca. Pa ako se trgovcu isplati IZVOLI!
Mm kad bi ljudi kupovali kvalitetne stvari manje bi bilo reklamacija al to je i skuplje , al ne Srbin voli za 1000din da kupi extra peglu i da se ne kvari pa to ne moze A u ostalom nisu ti trgovci pravili te aparate uvoznici nek se kontrolisu sta uvoze
Nije mi jasno kako to tek sad MORAJU da zamene škart robu?! Gospode pa ne treba neka nauka ili zakon, dovoljan je zdrav razum. Prodas mi s*anje ja dodjem i zalim se, i trazim povracaj novca, zamenu ili eventualno popravku. A kada je u slucaju svega mesec do dva dana od kupovine, zelim NOVO ne popravljano!! Tako ce lepo prodavac voditi racuna sta prodaje i vise postovati kupca, a ne da mu uvaljuje svakakvu škart robu i trlja ruke kako je "uvalio".
@Dutch@verovatno si ti jedan od trgovaca koji se u ovoj priči našao oštećen.Svuda u svetu je nirmalno da ukoliko se kupljeni uredjaj pokvari par meseci nakon kupovine imaš pravo ili da ga zameniš za nov ili,ako više nema tog proizvoda izabereš neki iz iste klase i manje više po istoj ceni ili pak odlučiš da ti pokvaren proizvod servisiraju.Problem je što se u poslednje vreme SVA tehnička roba srednje i niže klase radi tako da proizvod "crkava" gotovo prvi dan nakon isteka garansije i onda sa njim možete "da se slikate".Svaka čast za izmene zakona!Konačno!
Gluposti. Sta da radi trgovac sa neispravnim uredjajem? Da ga vrati dobavljacu? Znaci drzava treba dobavljace da natera na nove uslove. U svakom slucaju kad se uredjaj pokvari logicnije je da kupac sam zove servis,nego da se prodavac igra gluvih telefona,krupni aparati se ne nose u servis nego oni izlaze na teren
N. M
U Nemackoj je minimalni garantni rok za bilo koju tehnicku stvar 3 g. I za naj obicniji kvarcni sat. To je uticalo da se bofal roba gotovo i ne prodaje, jer kupac moze uvek da bira izmedju servisa, zamene i povracaja novca. Pa ako se trgovcu isplati IZVOLI!
Podelite komentar
Pilot
Mm kad bi ljudi kupovali kvalitetne stvari manje bi bilo reklamacija al to je i skuplje , al ne Srbin voli za 1000din da kupi extra peglu i da se ne kvari pa to ne moze A u ostalom nisu ti trgovci pravili te aparate uvoznici nek se kontrolisu sta uvoze
Podelite komentar
Pilot
U Srbiji ovakav zakon se zloupotrebljava npr aj malo da koristimo pa da menjamo za novo budalastina
Podelite komentar
mm
Nije mi jasno kako to tek sad MORAJU da zamene škart robu?! Gospode pa ne treba neka nauka ili zakon, dovoljan je zdrav razum. Prodas mi s*anje ja dodjem i zalim se, i trazim povracaj novca, zamenu ili eventualno popravku. A kada je u slucaju svega mesec do dva dana od kupovine, zelim NOVO ne popravljano!! Tako ce lepo prodavac voditi racuna sta prodaje i vise postovati kupca, a ne da mu uvaljuje svakakvu škart robu i trlja ruke kako je "uvalio".
Podelite komentar
Slavica
@Dutch@verovatno si ti jedan od trgovaca koji se u ovoj priči našao oštećen.Svuda u svetu je nirmalno da ukoliko se kupljeni uredjaj pokvari par meseci nakon kupovine imaš pravo ili da ga zameniš za nov ili,ako više nema tog proizvoda izabereš neki iz iste klase i manje više po istoj ceni ili pak odlučiš da ti pokvaren proizvod servisiraju.Problem je što se u poslednje vreme SVA tehnička roba srednje i niže klase radi tako da proizvod "crkava" gotovo prvi dan nakon isteka garansije i onda sa njim možete "da se slikate".Svaka čast za izmene zakona!Konačno!
Podelite komentar
Dutch
Gluposti. Sta da radi trgovac sa neispravnim uredjajem? Da ga vrati dobavljacu? Znaci drzava treba dobavljace da natera na nove uslove. U svakom slucaju kad se uredjaj pokvari logicnije je da kupac sam zove servis,nego da se prodavac igra gluvih telefona,krupni aparati se ne nose u servis nego oni izlaze na teren
Podelite komentar