Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
N. M
U Nemackoj je minimalni garantni rok za bilo koju tehnicku stvar 3 g. I za naj obicniji kvarcni sat. To je uticalo da se bofal roba gotovo i ne prodaje, jer kupac moze uvek da bira izmedju servisa, zamene i povracaja novca. Pa ako se trgovcu isplati IZVOLI!
Pilot
Mm kad bi ljudi kupovali kvalitetne stvari manje bi bilo reklamacija al to je i skuplje , al ne Srbin voli za 1000din da kupi extra peglu i da se ne kvari pa to ne moze A u ostalom nisu ti trgovci pravili te aparate uvoznici nek se kontrolisu sta uvoze
Pilot
U Srbiji ovakav zakon se zloupotrebljava npr aj malo da koristimo pa da menjamo za novo budalastina