Proizvođači traže da malina bude strateški proizvod

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Mare car
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Mare car

    08. oktobar 2013 | 10:00

    Jel moze neko da pojasni sta znaci taj termin strateski proizvod i sta se podrazumeva odnosno ukljucuje u taj plan i program?

  • Maja

    08. oktobar 2013 | 07:55

    Malina da bude strateski proizvod, IT industrija takodje a turizam ovakav kakav je pravi duplo vise nego i maline i IT pa mu nije priznata cak ni izvozna delatnost (govorim o receptivnom turizmu, onom koji pravi devizni prihod).

  • žandarm

    08. oktobar 2013 | 01:46

    Malina i jeste srpski brend

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA