Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Markan
Kinezi više nisu "oni Kinezi" koje mi znamo.Oni postaju ozbiljna sila u svemu,pa i u automoto industriji!Bilo bi dobro kada bi za početak sklapali neke njihove modele,a da logo bude Zastavin i da se izvozi u Arapske zemlje pre svega,a zatim u Rusiju i istok EU.Bitno je da nezaposleni narod dobije posao,a država porez.Nebitno je odakle je investitor.
Adam
ako pocnu kinezi praviti automobile znaci yugo ce biti mercedes za njihov kvalitet.