Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Taxista
Vozio sam svašta ali već drugi po redu pezo 406 restajling benzin plin. Ne mo'š mu ništa nema turbine hdi dizni boš pumpe i ostalih skupih kvarova. Prvi presao kod mene 250 a ovaj sada 100 hiljada i vozi dalje udobno brzo, okretno, sve mu radi i redovmo održavanje nije skupo. Naravno u gradu taxi vozilo...
Dane
Žena može biti odakle oćeš, al auto mora biti iz nemačke .
Radex
Respekt svima , ali mečka je zakon