Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Boki
Lepo jeste, ali bicikl moze biti samo rekreativna sprava, nikako osnovni vid prevoza kako neki pokusavaju da ubede ljude da na posao putuju biciklom... Mozda oni koji imaju 500 - 600 metara do posla, ali 10- ak km ipak ima puno ogranicavajucih faktora. Vreme, teren, a i fizicka spremnost...
nedjo
Bajk maj bič ap
lek
Švajcarska više zaradi od letnjeg turizma, nego od zimskog! Postoje specijalni autobusi koji voze bicikliste do polazišta, a na žičarama posebni nosači za bajkove. O uređenosti biciklističkih staza da ne govoim! Šteta što kod nas niko ne prepoznaje ovaj turistički (biznis) potencijal. Takođe treba istaći i zdravstveni, ekološki značaj buđenjem svesti o razvoju biciklizma.