Koliko košta razgovor sa operaterom?

  • 5

Koliko košta razgovor sa operaterom i koliko se prosečno čeka na javljanje operatera prilikom pozivanja korisničkih centara?

U Telenoru kažu da se na javljanje operatera u proseku čeka 45 sekundi.

- Može se dogoditi da je čekanje malo duže ukoliko je u toku određena kampanja, pa je interesovanje klijenata veće, samim tim i broj poziva ka kol centru - navode u Telenoru.

U slučaju da korisnik želi da ostvari razgovor sa operaterom ove kompanije, taj poziv košta 10 dinara sa PDV-om i naplaćuje se tek po uspostavljanju veze.

U kompaniji "Telekom Srbija" kažu da u njihovom kontakt centru eventualno vreme čekanja na javljanje operatera zavisi od toga da li je reč o servisu za pružanje informacija korisnicima ili o komercijalnim servisima.

- O eventualnom čekanju na javljanje operatera info-servisa možemo govoriti samo u retkim slučajevima, kada je broj poziva ka ovim brojevima znatno veći od standardnog, što može dovesti do kraćih čekanja u vreme, na primer, promocija. Ukoliko govorimo o komercijalnim servisima, praksa pokazuje da korisnici ne čekaju na javljanje operatera - kažu u "Telekomu Srbija".

U Vipu navode da je prosek čekanja do javljanja agenata u njihovom korisničkom servisu manji od jednog minuta.

- Razgovor sa operaterom košta 10 dinara sa PDV-om, bez obzira na dužinu trajanja razgovora, i naplaćuje se od trenutka uspostavljanja veze, dok se veza koja nije uspostavljena ne naplaćuje. Preslušavanje i korišćenje govornog automata je besplatno, kao i podešavanje GPRS-a i MMS-a, provera stanja na računu... Komunikacija sa našim korisničkim servisom je besplatna za poslovne korisnike - dodaju u Vipu.

(Telegraf.rs/ Izvor: Potrošač)

 

Video: Koncert Divne Ljubojević i ansambla "Melodi" u Kolarcu

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Nesa

    19. septembar 2013 | 13:11

    U principu svi kategoricki lazu! Ja sam skoro cekao 10 min, nikakva kampanja nije bila u toku, vec redovno stanje.. Pozitivna stvar je da je Telekom greskom blokirao uslugu na mom broju, pa nisu naplatili pola sata cekanja i razgovor sa operaterom na tu temu. Za svaku pohvalu, bio sam prilicno iznenadjen!

  • Ljuba

    19. septembar 2013 | 16:09

    Za Telekom lazu i kradu, prvo sam morao da prihvatim da mi zaduze racun za 10din, da bi mi posle toga automat rekao da su svi operateri zauzeti i da pozovem kasnije, a sto su uzeli 10din nikom nista

  • Jovanka

    19. septembar 2013 | 14:18

    Imam VIP i MIS brojeve, tako da mogu njih da komentarišem, a to je da dužina čekanja je veća kod oba operatora, a MTS je gori jer su drski i neljubazni i uopšte lošiju ponudu imaju. Jedino, imaju najbolju pokrivenost mrežom!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA