Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
100%Nislija
U pravu si Drazo, ko se ne razume u marketing i brendiranje neka ne prica o tome samo iz ljubomore i pakosti. Sve navedeno je ili jako vredno ili moze da bude jako vredno
Draža Mihajlović
Sve što je zaštićeno je izuzetno vredno. Trebalo je puno vremena i truda da bi se ovi proizvodi izdvojili i dobili lični pečat i prepoznatljivost. Za ovo drugo si u pravu. U svetu je more sličnih kvalitetnih proizvoda. Ali ima i kod nas posebnosti i originalnosti. Ko li u svetu još pravi Duvan čvarke .....
N. M
Probajte jelen pivo. Ono vise nebi pio ni da mi placaju.