Air Serbia: Nove linije, više letova i aviona

Komentari

  • Goran

    14. septembar 2013 | 01:10

    Vidim da spominjete Nis. Ako se kompaniji isplati letece iz Nisa. Posto vise nije nadam se "drzavno preduzece"(mislim po nacinu vodjenja firme) AirSrbija mora da posluje isplativo, i da ima popunjenost na letovima. Stoga ako bude zaintersivanosti, letece. Al je to vrlo tesko da konstanto ima letove iz Nisa....

  • TODE

    13. septembar 2013 | 12:58

    Ako ne počnete da letite sa niškog aerodroma,da mi sa juga ne moramo da dolazimo u vašu matičnu luku NT,onda slobodno možete promeniti ime u ER BEOGRAD!

  • Бобан

    13. septembar 2013 | 09:55

    Колико видим на трупу авиона пише Ер Србија,што би онда по логици ствари значило да би ти авиони могли да слећу и полећу и са нишког аеродрома.Ниш је још увек у саставу државе Србије.

  • Viktor

    13. septembar 2013 | 09:41

    A aerodrom Car Konstantin da i dalje propada . Mi sto zivimo u svecku a sa Juga srbije smo moramo da letimo do Beograda pa onda cimanje za dalje sramota

    • 13. septembar 2013 | 17:12

      Milorad

      @Viktor

      A gde je ta država Švecku? Jel to u Africi?

  • Bivsi Debeli

    13. septembar 2013 | 08:40

    Prije dvadesetak godina Jat je airbusu uplatio,ako se dobro sjecam 500 miliona(marke,dolari...).Zna li neko je li taj novac, koji nikad nije iskoristen, u ugovoru sa etihadom racunat za nabavku novih aviona?

  • Fica

    13. septembar 2013 | 08:04

    Pa linja za Prag nikada nije bila isplativa, Jat je liniju prodao CSA, ali oni su brzo zatvorili liniju. Ne znam na osnovu cega su birali destinacije!

  • Ralexic

    13. septembar 2013 | 07:04

    Posto ih zanima samo aerodrom NT bolje da se zovu Air Beograd i predlazem novu liniju Surcin-Batajnica.

  • aleksandar

    13. septembar 2013 | 06:41

    Podrzavam stvari koje se desavaju u Air Serbia, i mislim da je odlicna stvar sto imamo svoju nacionalnu aviokompaniju, ali cekajte malo novinari. 670 polazaka nedeljno???!! To je oko 95 polazaka dnevno. Pa koliko to jat(krace je ipak od Air Serbia, a i navika je cudo) treba da ima da moze da odradi 95 polazaka dnevno. U najbolje vreme jat je imao 36 aviona i mozda su sa njima uspeli da odrade 95 poletanja, tj. 2.5 leta dnevno po svakom avionu. Sa 10 iznajmljenih a319, i povlacenjem 737-300 iz sluzbe ne znam kako planirate da to uradite. Nemojmo ciframa da pausalno baratamo i izbacujemo neke brojke kako bi izgledalo senzacionalno. Odlicna vest za jat, ali dajte malo razuma u sve to

    • 20. septembar 2013 | 19:16

      markoni ns

      @aleksandar

      Nije mislio na nas avio prevoznik vec na aerodrom.

  • Mimster

    13. septembar 2013 | 05:06

    Dajte neke direktnije letove i ovde do Australije, i molim vas da malo prevaspitate stjuardese i stjuarde o ponasanju pomalo se bahato ponasaju!

  • Valentina

    13. septembar 2013 | 02:56

    Sve su to nase Srbse Price i Bjkice jos nista od tog vaseg Air Serbia Hypa nismo videli. A cak i Letite jos uvek sa Masinama iz 1990 god cak i starije. Macku o repu dok nevidimo te vase Blablaonice

  • CrazyHorse

    13. septembar 2013 | 02:37

    Nesto za Chicago..?!

  • dejan

    13. septembar 2013 | 02:02

    Ako budu imali cene kao do sada na nekim destinacijama su gotovi. Jat je od wizzair-a skuplji skoro 200% za Copenhagen/Malme.

  • Mici

    13. septembar 2013 | 01:31

    A cene stare lopovske?

  • Lenjivac

    13. septembar 2013 | 00:53

    A radna mesta niko ne spominje ? Moze li se kositi trava oko piste ako nemam vezu ,!

  • Makarije

    13. septembar 2013 | 00:29

    Bravo,

  • cica Draza

    13. septembar 2013 | 00:18

    Postoji i aerodrom u Nisu , ali slabo nesto ima destinacije .

  • vaš novinar

    13. septembar 2013 | 00:15

    A hoće li i cene biti i dalje Srpske?

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA