Vidim da spominjete Nis. Ako se kompaniji isplati letece iz Nisa. Posto vise nije nadam se "drzavno preduzece"(mislim po nacinu vodjenja firme) AirSrbija mora da posluje isplativo, i da ima popunjenost na letovima. Stoga ako bude zaintersivanosti, letece. Al je to vrlo tesko da konstanto ima letove iz Nisa....
Ako ne počnete da letite sa niškog aerodroma,da mi sa juga ne moramo da dolazimo u vašu matičnu luku NT,onda slobodno možete promeniti ime u ER BEOGRAD!
Колико видим на трупу авиона пише Ер Србија,што би онда по логици ствари значило да би ти авиони могли да слећу и полећу и са нишког аеродрома.Ниш је још увек у саставу државе Србије.
A aerodrom Car Konstantin da i dalje propada . Mi sto zivimo u svecku a sa Juga srbije smo moramo da letimo do Beograda pa onda cimanje za dalje sramota
Prije dvadesetak godina Jat je airbusu uplatio,ako se dobro sjecam 500 miliona(marke,dolari...).Zna li neko je li taj novac, koji nikad nije iskoristen, u ugovoru sa etihadom racunat za nabavku novih aviona?
Podrzavam stvari koje se desavaju u Air Serbia, i mislim da je odlicna stvar sto imamo svoju nacionalnu aviokompaniju, ali cekajte malo novinari.
670 polazaka nedeljno???!! To je oko 95 polazaka dnevno. Pa koliko to jat(krace je ipak od Air Serbia, a i navika je cudo) treba da ima da moze da odradi 95 polazaka dnevno. U najbolje vreme jat je imao 36 aviona i mozda su sa njima uspeli da odrade 95 poletanja, tj. 2.5 leta dnevno po svakom avionu.
Sa 10 iznajmljenih a319, i povlacenjem 737-300 iz sluzbe ne znam kako planirate da to uradite.
Nemojmo ciframa da pausalno baratamo i izbacujemo neke brojke kako bi izgledalo senzacionalno. Odlicna vest za jat, ali dajte malo razuma u sve to
Sve su to nase Srbse Price i Bjkice jos nista od tog vaseg Air Serbia Hypa nismo videli. A cak i Letite jos uvek sa Masinama iz 1990 god cak i starije.
Macku o repu dok nevidimo te vase Blablaonice
Goran
Vidim da spominjete Nis. Ako se kompaniji isplati letece iz Nisa. Posto vise nije nadam se "drzavno preduzece"(mislim po nacinu vodjenja firme) AirSrbija mora da posluje isplativo, i da ima popunjenost na letovima. Stoga ako bude zaintersivanosti, letece. Al je to vrlo tesko da konstanto ima letove iz Nisa....
Podelite komentar
TODE
Ako ne počnete da letite sa niškog aerodroma,da mi sa juga ne moramo da dolazimo u vašu matičnu luku NT,onda slobodno možete promeniti ime u ER BEOGRAD!
Podelite komentar
Бобан
Колико видим на трупу авиона пише Ер Србија,што би онда по логици ствари значило да би ти авиони могли да слећу и полећу и са нишког аеродрома.Ниш је још увек у саставу државе Србије.
Podelite komentar
Viktor
A aerodrom Car Konstantin da i dalje propada . Mi sto zivimo u svecku a sa Juga srbije smo moramo da letimo do Beograda pa onda cimanje za dalje sramota
Podelite komentar
Milorad
@Viktor
A gde je ta država Švecku? Jel to u Africi?
Podelite komentar
Bivsi Debeli
Prije dvadesetak godina Jat je airbusu uplatio,ako se dobro sjecam 500 miliona(marke,dolari...).Zna li neko je li taj novac, koji nikad nije iskoristen, u ugovoru sa etihadom racunat za nabavku novih aviona?
Podelite komentar
Fica
Pa linja za Prag nikada nije bila isplativa, Jat je liniju prodao CSA, ali oni su brzo zatvorili liniju. Ne znam na osnovu cega su birali destinacije!
Podelite komentar
Ralexic
Posto ih zanima samo aerodrom NT bolje da se zovu Air Beograd i predlazem novu liniju Surcin-Batajnica.
Podelite komentar
aleksandar
Podrzavam stvari koje se desavaju u Air Serbia, i mislim da je odlicna stvar sto imamo svoju nacionalnu aviokompaniju, ali cekajte malo novinari. 670 polazaka nedeljno???!! To je oko 95 polazaka dnevno. Pa koliko to jat(krace je ipak od Air Serbia, a i navika je cudo) treba da ima da moze da odradi 95 polazaka dnevno. U najbolje vreme jat je imao 36 aviona i mozda su sa njima uspeli da odrade 95 poletanja, tj. 2.5 leta dnevno po svakom avionu. Sa 10 iznajmljenih a319, i povlacenjem 737-300 iz sluzbe ne znam kako planirate da to uradite. Nemojmo ciframa da pausalno baratamo i izbacujemo neke brojke kako bi izgledalo senzacionalno. Odlicna vest za jat, ali dajte malo razuma u sve to
Podelite komentar
markoni ns
@aleksandar
Nije mislio na nas avio prevoznik vec na aerodrom.
Podelite komentar
Mimster
Dajte neke direktnije letove i ovde do Australije, i molim vas da malo prevaspitate stjuardese i stjuarde o ponasanju pomalo se bahato ponasaju!
Podelite komentar
Valentina
Sve su to nase Srbse Price i Bjkice jos nista od tog vaseg Air Serbia Hypa nismo videli. A cak i Letite jos uvek sa Masinama iz 1990 god cak i starije. Macku o repu dok nevidimo te vase Blablaonice
Podelite komentar
CrazyHorse
Nesto za Chicago..?!
Podelite komentar
dejan
Ako budu imali cene kao do sada na nekim destinacijama su gotovi. Jat je od wizzair-a skuplji skoro 200% za Copenhagen/Malme.
Podelite komentar
Mici
A cene stare lopovske?
Podelite komentar
Lenjivac
A radna mesta niko ne spominje ? Moze li se kositi trava oko piste ako nemam vezu ,!
Podelite komentar
Makarije
Bravo,
Podelite komentar
cica Draza
Postoji i aerodrom u Nisu , ali slabo nesto ima destinacije .
Podelite komentar
vaš novinar
A hoće li i cene biti i dalje Srpske?
Podelite komentar