Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
molele
Kablovski operater zvanicno- Pitanje ako su zvanicno zasto RTS trazi pretplatu ako vec placamo pretplatu kablovskom operateru SBB-u,da li je na nama sto se nudi na programu,a tu su i programi Rts.
TRJOVAN
SBB, nadam se da ce biti dobri u mobilnoj tehnologiji kao sto su dobri u kablovskim mrezama.
Namcor
A Ratel je bas institucija,8 meseci im trebalo da pročitaju moju reklamaciju i da odgovore u stavu"jebi ga ne znamo mi nista".