Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Bengazi
Od kud sve te miljarde na njihovim racunima onda? Ovo je nemoguce
Владимир
Је ли Del Boy, јел то зарада само од нових возила или укључује и зараду од резервних делова. За ове слабије аутомобиле па и да поверујем, али мерцедес 2000, ауди 3500, мало сутра....
Brana
Aha, važi.... Objasnite samo kako auto kojem je cena u USA 50.000 Eura i gde recimo da proizvođač zarađuje toliko (oko 3.000 eura), ali za isti takav nama koji živimo u Evropi nam deru kožu i traže 90.0000eura pa čak u nekim evropskim zemljama poput naše i 100.000eura??? O kakvih par hiljada evra vi pričate.........?