NEMATE IDEJU KAKO DA ZAPOČNETE BIZNIS? Pravite kore za gibanicu!
- Najviše pravimo kore za pite i gibanice, ali i za baklave. Dosta radimo, ne mogu da kažem da je lako. Uspevamo da pokrijemo sve troškove, zarada veća zimi nego leti - kažu Radoslav i Stojanka Brkljač iz Lovćenca
Radoslav i Stojanka Brkljač iz Lovćenca pre nekoliko godina ostali su bez posla. Kako bi prebrodili krizu, prijavili su se za start-ap kredit Ministarstva finansija i privrede, i tako započeli svoju pustolovinu.
Dobili su 500.000 dinara, koje su iskoristili za početak biznisa pravljenja kora za pite, gibanice i baklave.
Radoslav za Telegraf kaže da nije bilo lako stisnuti petlju i odvažiti se na "put u nepoznato", ali i dodaje da se to ipak isplatio.
- Supruga i ja smo u jednom trenutku oboje ostali bez posla. Razmišljali smo šta ćemo te 2008. godine. Poguralo nas je to što smo otišli u Bačku Toplu da kupimo kore, međutim, ta radnja je bila zatvorena. Pomislili smo da ne bi bilo loše da i mi počnemo da razvijamo kore. Znali smo da nam treba novac, i dobra mašina. Tako smo konkurisali za start-ap - priča Radoslav.
Tako je nastala mala firma BR-ko, od prva dva slova njihovog prezimena.
- Najviše pravimo kore za pite i gibanice, ali i za baklave. Dosta radimo, i ne mogu da kažem da je lako. Uspevamo da pokrijemo sve troškove, a zarada nam je veća zimi nego leti, što je i logično, jer se pite slabije kupuju kada su velike vrućine - dodaje Radoslav.
Mesečno on i Stojanka prodaju između 800 i 1.500 kora.
- Svima koji imaju hrabrosti da započnu sopstveni biznis i vredno rade preporučio bih da se odvaže na taj korak - zaključuje Radoslav.
(N. Sekulić)
Video: Marija Milutinović novinarka Telegraf.rs izveštaj iz Bele kuće
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Lily
Svaka čast! Samo napred!
Podelite komentar
Ime
Bravo, nisu svi u Srbiji lenštine! Svaka čast.
Podelite komentar
saša
Kako da ne. Moj teča je imao radnju za proizvodnju kora od 1994 do prošle godine. Toliko ga je država pritisla sa svih strana plus pad prometa da je morao da zatvori.
Podelite komentar