Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Varjag
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Alisa u zemlji cuda

    09. septembar 2013 | 18:03

    Nazalost,skoro svakodnevna tragicnih desavana na putevima u Srbiji prouzrokovana tzv.ljudskim faktorom,opominju i apeluju na sveobuhvatno sprovodjenje akcije "uspori,ne pretici zivot!". Onosno, ako defanzivna voznja i ofanzivno resavanje problema u saobracaju ne budu primaran zadatak svih relevantnih faktora(da li?), i ucesnika u saobracaju,nazalost,i dalje cemo sloviti kao jedna od neslavnih "perjanica" po broju nastradalih u ovom delu Evrope. Svojevremeno pravdanje da se ocekuje donosenje novog Zakona (ZOBS-a) iz te oblasti,kako bi se pristupilo adekvatnoj prevenciji,ali i predstojece sminkanje tek stasalog ceda,samo su alibi kako za inertnost,nestrucnost ...tako i za odsustvo (alo,ima li koga?)-zdravog razuma.Umesto da se uz odredjene preduslove za bezbedno i nesmetano odvijanje saobracaja, eventualni prekrsioci debelo zaprecenim sankcionisanjem,"edukuju" na postovanje postojecih paragrafa,cesto se neshvatljivim tolerisanjem pojedinih stetnih radnji aminuje neprimereno ponasanje,cije posledice mogu biti (kao sto i jesu)-kobne! Bez obzira da li su objektivne ili subjektivne okolnosti uzrok,vec duze vreme evidentni problemi zahtevaju imperativno resavanje.Milom ili silom,svejedno. Jer,ako nadlezni organi i imaju dana na pretek da za "okruglim",i stolovima drugih geometrijskih oblika,povremeno jalovo polemisu o nacinu smanjenja sve veceg broja nastradalih,nastradali ih nemaju. Nazalost,najcesce im je i-poslednji!Zato,upamet se,gospodo!

  • radovan

    09. septembar 2013 | 09:45

    ta cuvena srpska bolest"qrcobolja" se leci jedino dodavanjem nule na svaku postojecu kaznu.Evo pojasnjenja....srbin tera neku meckicu,ne mora biti nova,do 10 000 evra,pijan ko letva i divlja,zaustavlja ga patrola,srbin zna da je kazna 30 000 dinara i tri meseca dozvola,i sasvim slucajno ima dve po 50 za svakog kolegu...tu se prica zavrsavaaa....ali kad se doda nula na tu kaznu za kolege ce morati da nosi po 200 sto neko moze platiti jednom,ali vecina ni jednom.dakle pojas 3000-30 000 i svi su vezani...obmotani.

  • Vlada

    09. septembar 2013 | 06:31

    Ljudi putevi su nam neobelezeni , neosvetljeni. Kad bi na ibarskoj , sicevarckoj,grdelickoj klisuri i u ostalim bila rasveta ne bi bilo toliko udesa. Zasto ne stavite neku rasvetu na solarnu energiju i danju se pune a nocu svetle

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA